رونمایی از صفحه استانی فهما خراسان رضوی

از صفحه استانی فهما در خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تکلو مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در مراسم آیین رونمایی از صفحه استانی فهما خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسؤلان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به اینکه در خراسان رضوی هزار و ۸۰۹ کانون فرهنگی و هنری وجود دارد گفت: از این تعداد هزار و ۳۵۳ کانون در سامانه فهما (سامانه فرهنگ و هنر مساجد ایران) فعالیت می‌کنند.

او افزود: با افتتاح این صفحه استانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با استفاده از ظرفیت طرح فهما می‌توانند با فعالیت فرهنگی سایر مساجد کشور آشنای پیدا کنند.

سعادتی معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور هم در این مراسم گفت: در کشور ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت دارند که این سامانه با هدف نمایش اقتدار فرهنگی فعالان فرهنگی مسجد آغاز به کار کرده است.

او افزود: مساجد مهمترین پایگاه‌های فرهنگی در محلاتند که باید نگاه ویژه تری به مساجد داشته باشیم.

مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: سامانه فهما می‌تواند یک اتاق فکر بسیار خوب برای فعالیت فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان باشد.

او افزود: جوان فعال انقلابی در بستر سامانه فهما باید نیاز‌های روز انقلاب اسلامی را درک کند و با توجه به نیاز‌های روز جوانان مطالب را در این سامانه بارگذاری کند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار