وزیر خارجه سابق آمریکا خطاب به ترامپ گفت: به گلف بازی کردن و یا هر کاری که دوست داری برگرد و به دردسرسازی برای کشور ادامه نده.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا بار دیگر با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا گفت بحران کرونا ترامپ را خسته کرده است.

کلینتون در مصاحبه‌ای اعلام کرد مدیریت بحران کرونا از سوی ترامپ شانس انتخاب مجدد او در نوامبر امسال را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا گفت اطمینان دارم که اگر انتخابات آمریکا سه شنبه این هفته برگزار می‌شد، بایدن برنده آن بود.

کلینتون یادآور شد که از همان زمان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶، سعی کرد درباره خطر ترامپ هشدار دهد اما متاسفانه با انتخاب ترامپ شرایط بدتر شد و بحران شیوع کرونا برآیندی از شکست‌های عمیق ریاست جمهوری اوست.

وزیر خارجه دولت باراک اوباما در بخشی از این مصاحبه به ترامپ توصیه کرد که بی سر و صدا کنار برود.

کلینتون خطاب به ترامپ گفت: به گلف بازی کردن و یا هر کاری که دوست داری برگرد و به دردسرسازی برای کشور ادامه نده.

نظرسنجی‌های تازه در آمریکا نشان می‌دهد پس از اعتراض‌ها به نژادپرستی و قتل جورج فلوید، محبوبیت دموکرات‌ها میان مردم این کشور بیشتر شده است.

اکثر نظرسنجی‌های انجام شده که محبوبیت بایدن را نشان می‌دهند در ایالت‌هایی شکل‌گرفته‌اند که بخش اصلی انتخابات را تشکیل می‌دهند؛ به طور مثال ایالت‌هایی مانند آریزونا یا ویسکانسین؛ بنابراین این آمار‌ها می‌تواند نشان دهد که احتمال آنکه بایدن در انتخابات آتی آمریکا در سال کنونی پیروز شود قوی‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار