امام جمعه شهرستان انار خواهان کمک‌های مردمی نسبت به آسیب دیدگان از بیماری کرونا شد.

ضرورت کمک‌ به آسیب دیدگان از بیماری کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: خلفای عباسی نهایت ظلم و جنایت را نسبت به شیعیان روا می‌داشتند و امام جواد علیه‌السلام هفده سال امامت خود را در دوران چنین خلفایی گذراند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه  به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلس یازدهم را مجلس (امید و انتظار) نامیدند. چون مردم به سبب امیدواری که داشتند در آن شرایط بسیار سخت پای صندوق‌های رأی آمدند.

او افزود: انتظار ملت ایران از مجلس شورای اسلامی این است که مسائل ملی و مردمی را در اولویت قرار داده و با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اینست که در مبارزه با بیماری کرونا باید همه مردم و مسئولین همت نموده و زنجیره سرایت و شیوع این بیماری را قطع نمایند.

او در ادامه خواهان کمک‌های مردمی نسبت به آسیب دیدگان از بیماری کرونا شد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر ادامه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در قالب نهضت تعاون و احسان تاکید فرمودند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: بعد از این‌که آمریکا در سال ۹۷ از برجام خارج و تمام آرزو‌های برجامی بر باد رفت، جمهوری اسلامی ایران با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه به شرق را مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: علت مخالفت غربگرایان و غربزده‌ها از ارتباط جمهوری اسلامی با کشور‌های شرقی همانند چین اینست، چون می‌دانند اگر این همکاری‌ها محقق شود فصلی جدید در پیشرفت اقتصادی کشور و موجی از نشاط و شادی در میان مردم ایجاد می‌شود.

او در ارتباط با جوسازی‌های که ضد انقلاب در رابطه با همکاری‌های ایران و چین براه انداخته گفت: در رابطه با همکاری‌های دوجانبه ایران و چین هنوز هیچ توافق و قراردادی امضا نشده بلکه فقط نقشه راهی تدوین شده که در آینده در قالب تفاهم‌نامه، توافقنامه و قرارداد با شرائط مندرج درقانون اساسی تصویب خواهد شد؛ لذا جوسازی‌های ضد انقلاب بی اساس و بی پایه است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار