فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: انقلاب اسلامی دوران سخت بسیاری را تاکنون پشت سر گذاشته و همواره در تمام مراحل موفق و پیروز بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در مراسم تودیع و معارفه جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این انقلاب و نظام را از مردم بگیرند، اما با توکل بر خدا همواره پیروزی در این میدان از آن نظام و انقلاب اسلامی بوده و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

او  گفت : دشمن امروزه با بهره گیری از رسانه‌های مختلف بویژه فضای مجازی عملیات و جنگ روانی علیه نظام اسلامی ایران راه انداخته است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه حربه‌ها و هجمه‌های نرم دشمنان کار جدیدی نیست افزود: دشمن در هر شرایطی مخالف این انقلاب است و ما باز هم با اقتدار با آن‌ها مقابله خواهیم کرد.

اوتصریح کرد: امروز رسالت ما سنگین‌تر و مهم‌تر است و باید با تمام قدرت در هر مسوولیت و سنگری که قرار داریم شبانه روزی تلاش کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه پاسداران باید با اقتدار در صحنه و میدان‌های مختلف حضور داشته باشند، تصریح کرد: خداوند یک نعمت بزرگ به نام سرباز امام زمان (عج) بودن را به تمام پاسداران و بسیجیان عطا کرده و باید در این مسیر بدون هیچ واهمه‌ای به درستی و با اقتدار گام برداریم.

او از زحمات سردار محمد ناظری جانشین سابق فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقدیر و سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان را به عنوان جانشین جدید این فرماندهی معرفی کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار