سردار گودرزی گفت: عشق به وطن تنها راز موفقیت مرزبانان با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ مرزی زاهدان در جمع مرزبانان، اظهارداشت: خدمت در مناطق مرزی بویژه در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور با وجود وجود سختی‌ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می‌کنید.

او  با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای این خطه از کشور، افزود: زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی‌ماند زیرا شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده‌اید.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: یک مرزبان برای موفقیت در ماموریت‌ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند.

او  تصریح کرد: استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل ماموریت‌مان را انجام دهیم.

سردار گودرزی بر هوشیاری و تکیه بر اصول آموزشی رزم عملیاتی تاکید کرد و گفت: شما مرزبانان مجاهدان فی سبیل الله هستید، باید آموزش‌های مهارتی را مبتنی بر ارتقای توان رزم فراگیری کنید و آن را به منظور افزایش سطح علمی و عملی به همرزمان خود تعلیم دهید.

بازدید از گروهان‌ها، پاسگاه‌ها و برجک‌های هنگ‌ مرزی زاهدان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه خیز و خلاهای مرزی، ارزیابی رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای طرح‌های عملیاتی و بررسی روند اجرای طرح عمران مرز از دیگر برنامه‌های بازدید سردار گودرزی از مرزهای حوزه هنگ مرزی زاهدان بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار