تروریست‌های بوکوحرام در حمله به یک روستا در نیجریه، ۱۲ نفر را به کام مرگ کشاندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حمله تروریست‌ها به یک روستا در نیجریه، ۱۲ نفر کشته شدند.

بنا بر اعلام منابع محلی، تروریست‌های بوکوحرام روز یکشنبه در حمله به یک روستا در نزدیکی چیبوک (Chibok) واقع در شمال شرق نیجریه، ۱۲ نفر را کشتند و هفت نفر دیگر را ربودند.

تروریست‌ها که سوار بر شش خودروی شاسی بلند بودند، به روستایی در ۱۸ کیلومتری چیبوک حمله کرده و اقدام به شلیک به روی اهالی روستا و آتش زدن خانه آن‌ها نمودند. فرمانده یک گروه از شبه نظامیان محلی مورد حمایت دولت گفت: تروریست‌ها ۱۲ نفر را کشتند. دو نفر از قربانی‌ها از اعضای گروه ما بودند.

تعداد اعضای گروه مورد حمایت دولت که برای دفاع از مردم به روستا آمدند کمتر از تروریست‌ها بود. تروریست‌ها همچنین هفت نفر از جمله سه زن و چهار کودک را ربودند. آن‌ها ۷۰ خانه را نیز به آتش کشیدند و آذوقه مردم روستا را سرقت کردند.

از زمان شورش گروه بوکوحرام در شمال شرق نیجریه در سال ۲۰۰۹ میلادی، تا امروز بیش از ۳۶ هزار نفر در جریان خشونت‌ها کشته شده اند. گفتنی است هنوز بیش از ۲ میلیون نفر در این منطقه آواره هستند و نمی‌توانند به خانه‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار