توزیع ۱۷۰۰ بسته و بن کارت معیشتی در حاشیه شیراز

معاون فرهنگی اوقاف فارس گفت: هزار و ۷۰۰ بسته و بن کارت معیشتی همزمان با میلاد پیامبر (ص) در شیراز توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرایی گفت: در سالروز میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام ۲۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه صغرا بیگم در شیراز توزیع شد.

او بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، حبوبات، ماکارونی و بسته بهداشتی است و میان نیازمندان حاشیه شهر شیراز توزیع شد.

صفری با اشاره به نیت این موقوفه گفت: موقوفه شرف‌الحاجیه از جمله موقوفات زیر نظر اوقاف ناحیه چهار شیراز است که نیت آن اطعام مستمندان در روز ۱۷ ربیع‌الاول است.

معاون فرهنگی - اجتماعی اوقاف فارس افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، امکان اطعام به صورت پخت و توزیع غذای گرم مقدور نیست و به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از محل این موقوفه بسته‌های معیشتی به ارزش صد میلیون تومان تهیه شده است که در اختیار نیازمندان حاشیه شهر شیراز قرار داده می‌شود.

او همچنین از توزیع ۱۵۰۰ بن کارت معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی بین نیازمندان شهر شیراز از محل موقوفه حاج علیرضایی خبر داد و افزود: این موقوفه زیر نظر اداره اوقاف ناحیه دو شیراز اداره می‌شود و نیت آن اطعام عزاداران در شب‌های جمعه در حسینیه قوام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار