فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق کشور با اشاره به وجود یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های هوایی و بالگردی غرب آسیا در کرمان، گفت: یکی از بزرگ‌ترین ناوگان‌های پهپادی کشور در کرمان مستقر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز با سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا در دفتر او دیدار و گفت و گو کرد. 

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا در این دیدار با اعلام اینکه انسجام ارتش وسپاه در منطقه قوی هست و این موضوع بسیار مهم واقع شده است، گفت: این دو نهاد الهی از بازوان ولایت هستند و هرچه انسجام آن‌ها بیشتر باشد خاری بر چشم دشمنان اسلام و ایران بزرگ است.

او افزود: هرجا سپاه برنامه‌ای داشته باشد ارتش به عنوان بازوی قوی در کنار آن ها است.

سرتیپ دوم ستاد غلامعلیان با اشاره به اینکه خط قرمز ما مردم هستند و هرجا منافع مردم به خطر بیفتد ما حضور داریم، بیان کرد: در تمام ماموریت‌ها ارتباط بین ارتش و سپاه باید حفظ شود و در کنار رقابت سازنده برای ارتقای نظام به دنبال امنیت، حفظ  منافع نظام، حفاظت از مرز‌ها و حفاظت از جمهوری اسلامی هستیم.

او با اشاره به اینکه به دنبال برقرای امنیت در نظام و در کنار مرز‌ها هستیم، بیان کرد: برقرای اتحاد، انسجام و یکپارچگی مهم ترین وظیفه ما است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا با اعلام اینکه قرارگاه جنوب شرق قرارگاه بزرگ و گسترده‌ای است، گفت: پایگاه‌های دریایی و نیروی هوایی در منطقه سیستان وبلوجستان زیر نظر ما است.

او در بحث اشرار با اشاره به اینکه حرکت‌های خوبی در حال انجام است، افزود: در منطقه جنوب شرق از میل نادر تا ملک سیاه کوه را با استفاده از یگان‌های خود حفاظت می‌کنیم که تاثیر بسیار خوبی در امنیت منطقه دارد.

سرتیپ دوم ستاد غلامعلیان بیان کرد: بزرگ ترین ناوگان هوایی و بالگردی غرب آسیا در کرمان است و یکی از بزرگ ترین ناوگان‌های پهپادی کشور را در اختیار داریم.

دژ محکم اقتدار نیرو‌های مسلح در برابر دشمنان 

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد گذشته، گفت: به لطف خدا امروز نیرو‌های مسلح  در نظام جمهوری اسلامی عنوان مکتبی، انقلابی و مردمی را از آن خود دارند.

او افزود: شاخصه بزرگ آنان در کنار این عناوین، داشتن یک فرمانده واحد است که کارشناس دین و حجت خدا هست.

سردار معروفی بیان کرد: با ماموریت‌های مشخص برای ارتش و سپاه؛ اما به روز و دقیق در همه عرصه‌ها اعم از دفاعی، امنیتی، نظامی و غیره به خصوص در عرصه توانمندی نیرو‌های مسلح که بزرگ ترین بازدارندگی برای ملت بزرگ ایران است، پویا و فعال عمل کرده ایم.

او گفت: اکنون ما در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک رقابت سازنده و نیازمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی روبه رو هستیم، رقابتی که برای پیشرفت نظام و سیستم دفاعی ملت بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران استان کرمان تصریح کرد: باعث خوشحالی و افتخار است که ارتش جمهوری اسلامی چه در حوزه دریا و فضا و سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، از یک فناوری جدید رونمایی کنند.

سردار معروفی، بیان کرد: در شرایط تحریم، ارائه کار‌های بزرگ از سوی  نیرو‌های مسلح ارتش و سپاه باعث حفظ اقتدار نظام می شود. 

او با بیان اینکه با وجود فشار‌های ایجاد شده، اقتدار نیرو‌ها در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یک دژ محکم و استوار را در برابر دشمنان  ایجاد کرده است، افزود: از این انسجام، باید به عنوان یک الگو نام برد.

سردار معروفی در ادامه تصریح کرد: ارتش خانه ما است و  همه ما از یک خانواده با یک هدف هستیم.

او افزود: ما سپاهیان انقلاب اسلامی در کنار شما ارتش مقتدر جمهوری اسلامی هستیم و هر زمان نیاز باشد سپاه در کنار شما است تا هم مردم احساس امید و غرور کنند و هم برای دشمن احساس ترس  و ناامیدی ایجاد شود. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار