وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی اعلام کرد لایحه انحلال پارلمان در روز‌های آتی از سوی حزب آبی و سفید بررسی می‌شود.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، یک مقام حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی از احتمال انحلال پارلمان این رژیم در روز‌های آینده خبر داد.

ایذار شای، وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی به شبکه تلویزیونی کان اعلام کرد حزب آبی و سفید انحلال کنست را در روز‌های آتی در دست بررسی قرار می‌دهد.

وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی تاکید کرد حزب آبی و سفید برای ارائه لایحه انحلال کنست رقابت نمی‌کند. اگر حزب آبی و سفید به این نتیجه برسد که کنست نیازمند انحلال است، پیشنهاد احزاب دیگر را نیز مدنظر قرار می‌دهد.

کابینه به اصطلاح ائتلافی رژیم صهیونیستی از همان ابتدای شکل گیری اختلاف و شکاف‌های عمیق میان طرفین خود را بروز داد. نتانیاهو و گانتس اندکی پس از تشکیل کابینه ائتلافی اختلافات خود را علنی کردند. این دو مدتهاست که بر سر موضوعات مختلف همدیگر را هدف انتقاد قرار می‌دهند. کابینه ائتلافی احزاب لیکود و آبی و سفید که پس از مدت‌ها کش و قوس سیاسی در اراضی اشغالی شکل گرفت و انتظار می‌رفت پایان بخش بن بست سیاسی در این منطقه باشد، خود سرآغاز بحران‌های سیاسی بیشتری شد.

در صورتی که کابینه رژیم صهیونیستی تا ۲۳ دسامبر (۳ دی) به توافقی درباره بودجه نرسند، روند انتخابات جدید به صورت خودکار در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

اختلافات در کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده و نتانیاهو و گانتس هر کدام منتظر فرصتی برای بیرون کردن رقیب از میدان هستند. به نظر می‌رسد آشفتگی سیاسی در کابینه رژیم صهیونیستی به زودی صهیونیست‌ها را به پای صندوق‌های رای بکشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار