رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۶۴۶ راننده بی‌اعتنا به محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی شده با جریمه یک میلیون تومانی، اعمال قانون شدند.

جریمه یک میلیونی ۶۴۶ راننده متخلف در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد رحیمی، رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تیم‌های پلیس در ۳۵ نقطه ثابت مستقر شده و روزانه ۲۰۲ نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

رحیمی با بیان اینکه دراین مدت چهار هزار و ۴۵۶ مورد تذکر به رانندگان متخلف داده شده است، اضافه کرد: در این زمینه هفت روز اخیر ۲۲۸ راننده خاطی به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و ۹۲۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۶ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهی خوبی در راستای اجرای با این طرح داشتند که با پنج هزار و ۲۸۰ مورد بازرسی‌های انجام شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و سایر نهادها، به ۱۹۳ واحد متخلف نیز تذکر داده شده است.

او ادامه داد: در عین حال ۱۳۹ صورتجلسه درباره اخطار پلمب برای واحد‌های متخلف تنظیم و ۵۹ واحد نیز به علت رعایت نکردن مصوبات تعطیل شدند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
راهنمایی و رانندگی استان همدانبسبار ضعیف و ناکارامد است و متاسفانه تمام زحمات نیروهای انتظامی کشور را با بی تدبیری و نابلدی هدر میدهد