رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷ هزار خانوار تحت پوشش خدمات سمن‌های جوانان قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد احمدی نژاد رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون، سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان کرمان در صف اول مبارزه با این بیماری قرار گرفته و خدمات مختلفی طی این دوران ارائه کرده اند.

او افزود: از همان روز‌های ابتدایی، تیم‌های متشکل از جوانان مشغول به ضدعفونی معابر سطح شهر و استان کرمان شدند و طی همین ایام بین ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار کمتر برخوردار در سطح استان به طور متناوب مواد ضدعفونی و ماسک توزیع شد.

احمدی نژاد با اعلام اینکه در رزمایش همت مومنانه و کمک جوانانه تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار با تلاش سمن‌های جوانان شناسایی شد، تصریح کرد: طی ۴ مرحله سعی شد تا بین کل خانوار‌های شناسایی شده بسته‌های معیشتی و حمایتی توزیع شود.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: حمایت‌های سمن‌های جوانان در قالب توزیع ماسک به مناطق حاشیه و کمتربرخوردار نیز ادامه داشته و تاکنون بالغ بر ۵ هزار ماسک در این مناطق توزیع شده است.

او بیان داشت: طی این مدت چندین پویش از جانب سمن‌های جوانان راه اندازی و یا حمایت شد که از جمله آن می‌توان به پویش "جوانان مدافعان سلامت، عزاداران حسینی" اشاره کرد که در قالب برنامه‌های مختلف مجازی در ایام محرم و همچنین دسته جات سیار و توزیع ماسک اقدامات ارزنده‌ای برای عزاداران حسینی انجام شد.

احمدی نژاد افزود: در پویش جوانان پیشگامان خدمت و سلامت نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان کرمان، سمن‌های جوانان در ارائه خدمات آموزشی و حتی توزیع اقلام بهداشتی و ماسک به مردم بار دیگر خوش درخشیدند.

او تصریح کرد: در زمینه اهدای خون هم، بار دیگر با راه اندازی یک پویش استانی از مردم و جوانان درخواست شد تا با حضور در مراکز انتقال خون به کمک بیماران بشتابند که با استقبال بسیار خوبی از جانب جوانان کرمانی مواجه شد.

احمدی نژاد بیان داشت: طی ۹ ماه گذشته از شروع بیماری کرونا، سمن‌های جوانان استان کرمان در راه اندازی ۱۰ پویش ملی و استانی مشارکت و همکاری داشته اند و همچنان نیز از راه اندازی این پویش‌های اجتماعی حمایت می‌کنند.

رئیس مجمع جوانان استان کرمان گفت: تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ جوان با مشارکت داوطلبانه و فعال در این برنامه‌ها به ارائه خدمات به مردم استان کرمان پرداخته اند و همچنان نیز در قالب تیم‌های مختلف امدادی با نهاد‌ها و دستگاه‌ها همکاری می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: جوانان استان کرمان از ارائه خدمت به مردم تاکنون فروگذار نبوده اند و تا پایان این بیماری نیز به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار