حزب الله لبنان از سرنگونی یک پهپاد صهیونیستی در جنوب این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان از سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین صهیونیستی پس از پرواز در مرز بلولاین که از سوی سازمان ملل مشخص شده بود، خبر داد. این پهپاد که وارد حریم هوایی لبنان شده بود، در جنوب این کشور منهدم شد.

ارتش صهیونیستی نیز سقوط این پهپاد را تصدیق کرده‌اند.

حزب الله در سپتامبر ۲۰۱۹ وعده داده بود که پهپاد‌های صهیونیستی را که بر فراز لبنان پرواز می‌کنند، سرنگون کند.

این اتفاق تنها ۱۰ روز پس از سرنگونی هواپیما‌های بدون سرنشین صهیونیستی که گفته بود از لبنان وارد حریم هوایی خود شده، صورت گرفته است. رژیم صهیونیستی و حزب الله از نظر فنی هنوز در جنگ هستند. یک نیروی سازمان ملل متحد بر مرز بین دو طرف نظارت دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۱۲:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
به امید روزی که حزب الله لبنان از زدن ریز پرنده ها به نقطه ای برسد که جنگنده بمب افکن های اسرائیلی را در نقض حریم هوائی و هنگام تجاوزات هوائی به پودر تبدیل کند.....حتی آرزومندیم که برتری فنی حزب الله لبنان تا جائی قوی شود که اهداف پرنده را در هنگام
تیک آف هواپیماهای جنگنده بمب افکن اسرائیلی بسوی مرزهای لبنان را در باند فرودگاه زمین گیر کنند تا جراءت پروازی و فکر تجاوز از رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل برای همیشه گرفته شود به امید این برتری نظامی و فنی
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۴۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
مخاطب گرامی
با تشکر از توجه و صبوری شما، لطفا در هنگام ارسال نظرات خود، گزینه ارسال را فقط یک بار فشار دهید و مطمئن باشید نظر شما ارسال بررسی خواهد شد.
بدیهی است ارسال چندباره نظرات موجب تعویق در انتشار آن‌ها می‌شود.
آخرین اخبار