پلیس لس آنجلس یک راننده را که جلیقه ضد گلوله پوشیده بود، به ضرب گلوله کشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس آمریکا بار دیگر یک مرد را به ضرب گلوله کشت.
پلیس لس آنجلس اعلام کرد افسران پلیس یک راننده را که بر تن جلیقه ضد گلوله داشت، در هالیوود به قتل رساندند.

بر اساس این گزارش، افسران پلیس لس آنجلس شنبه بعد از ظهر به وقت محلی بعد از آنکه این مرد خودروی خود را به یک خودروی گشتی پلیس می‌کوبد و سپس از خودرو پیاده شده و با افسران پلیس درگیر می‌شود، به وی تیراندازی می‌کنند.

بر اساس اعلام پلیس آمریکا، این فرد پس از خروج از خودرو، و هنگام که افسران پلیس از ماشین پلیس خارج شدند، دست راست خود را در پشت خود مخفی کرد. افسران پلیس به او دستور دادند؛ اما او از این دستورات پیروی نکرده و شروع به شمارش معکوس ۳، ۲، ۱ کرده و همزمان با شمارش، دست خود را از پشت خود در آورد.

بر اساس گزارش شبکه «کی ان بی سی» در لس آنجلس، اطلاعات به دست آمده از این تیراندازی، از دوربین لباس این افسران به دست آمده است.

بر اثر تیراندازی پلیس آمریکا، این راننده بلافاصله جان خود را از دست داد. همچنین بر اساس اعلام شبکه فاکس نیوز، تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.

گفتنی است تیراندازی چند روز پیش پلیس آمریکا به یک جوان سیاه پوست ۲۰ ساله، اعتراضات فراوانی را در این کشور در پی داشت. صد‌ها تن دوشنبه هفته گذشته در شهر مینیاپولیس، ایالت مینه‌سوتای آمریکا علیه تیراندازی‌های مرگبار اخیر پلیس در این شهر دست به اعتراض زدند.

دانته رایت، جوان سیاه پوست ۲۰ ساله در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) در طی یک توقف عادی ترافیکی در «بروکلین سنتر» در ایالت مینه سوتا به دست پلیس کشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار