ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از چندین مجروح در جریان تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد تیراندازی در کرانه باختری رود اردن چندین مجروح به همراه داشته است.

ارتش اشغالگر صهیونیستی با بیان آن‌که در جریان یک حادثه تیراندازی به سمت شهروندان شلیک شده است، اعلام کردند این حادثه در «تقاطع تاپوآ» در کرانه باختری رود اردن انجام شده است.

این تیراندازی از داخل ماشینی در حال حرکت انجام شده و این ماشین پس از حادثه گریخته است. در حال حاضر جراحت ۳ فرد حدودا ۲۰ ساله در این حادثه تایید شده است.


بیشتر بخوانید:


منبعی آگاه در این باره گفت: «این ۳ نفر در ایستگاه اتوبوس منتظر بودند. شرایط یکی از این افراد بسیار وخیم است، یکی از آن‌ها شرایط بدی دارد و دیگری جراحت سطحی داشته است.»

اکنون ارتش رژیم صهیونیستی در حال تعقیب مظنونان این حادثه است.

هفته گذشته اخبار مبنی‌بر به تعویق افتادن انتخابات فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی منتشر شد. این اولین انتخابات آن‌ها در ۱۵ سال گذشته بود و دلیل این به تعویق افتادن نیز اختلافات برسر الحاق سرزمین‌های اشغالی و فلسطین و همچنین تجزیه حزب فتح به ریاست «محمود عباس» اعلام شد.

پیش از این نیز فلسطینی‌ها درباره انجام شدن این انتخابات در موعد مقرر شک داشتند. همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) رسما مخالفت خود را با طرح تعویق انتخابات یا لغو آن اعلام و تاکید کرد به هیچ وجه از چنین موضوعی حمایت نمی‌کند.

پس از آن‌که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، از تصمیمش برای به تعویق انداختن انتخابات خبر داد در بیت حانون در شمال نوار غزه و رام‌الله در کرانه باختری تظاهراتی اعتراض‌آمیز برگزار شد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیت حانون در شمال نوار غزه در اعتراض به تعویق انتخابات فلسطین و منوط کردن برگزاری آن در شهر قدس به موافقت رژیم اشغالگر تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرد.

دست‌کم ۳ مجروح در تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی 01

دست‌کم ۳ مجروح در تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی 02

دست‌کم ۳ مجروح در تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی 03

دست‌کم ۳ مجروح در تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی 04

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار