مردم در پایتخت ترکیه و بنگلادش، در تجمعاتی گسترده علیه جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌دفاع غزه تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جمعی از مردم در آنکارا با تشدید درگیری‌ها در نوار غزه به منظور دفاع از فلسطینیان راهپیمایی و علیه جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

اسپوتنیک در گزارشی از تجمع مردم در آنکارا، پایتخت ترکیه علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد. مردم خواستار پایان دادن به این درگیری‌ها بودند.

خبرگزاری آناتولی نیز گزارش داد: هزاران بنگلادشی علیه جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت سازمان ملل و آمریکا در برابر کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به خیابان‌های داکا، پایتخت بنگلادش آمدند.

به گزارش آناتولی، تظاهرکنندگان خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای جلوگیری از هدف قرار دادن و کشتار فلسطینیان بی‌گناه ازسوی نیرو‌های صهیونیستی بودند.

سخنرانان این راهپیمایی، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند و از جهان اسلام خواسند تا علیه اشغال و ستم چندین ساله رژیم صهیونیستی بر فلسطین متحد شوند.

به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون باعث کشته شدن ۱۱۹ فلسطینی ازجمله ۲۸ کودک و ۱۵ زن شده است. دست‌کم ۶۲۱ نفر دیگر نیز علاوه‌بر خسارات سنگین به ساختمان‌های مسکونی مجروح شده‌اند.

تنش‌ها در محله شیخ جراح در قدس طی یک ماه گذشته در حالی آغاز شده است که شهرک‌نشینان صهیونیست درپی دستور دادگاه برای اخراج خانواده‌های فلسطینی به این منطقه هجوم آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار