رئیس‌جمهور مصر از تلاش کشورش برای برقراری آتش‌بس بین نظامیان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، از تلاش قاهره برای برقراری  آتش‌بس بین نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین خبر داد.

او  اوایل روز دوشنبه گزارش داد که درگیری ها بین رژیم صهیونیستی و گروه‎‌های مقاومت همچنان ادامه دارد اما مصر هنوز نا امید نشده و تمام تلاش خود را می‌کند تا به برقراری آتش بس بین این دو، دست یابد. 

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری و شهید و زخمی شدن بیش از ۵۶۰۰ فلسطینی تنها در شش روز، کشور‌های جهان را به درخواست‌های توقف درگیری و برقراری آتش‌بس فوری واداشته است.

سازمان همکاری اسلامی هم در بیانیه پایانی نشست فوق العاده خود اعلام کرد: درباره ادامه تجاوزات و تشویق به ارتکاب آن هشدار می‌دهیم. این تجاوزات جان غیرنظامیان بی‌گناه را تهدید می‌کند و باعث تشدید رنج‌های آن‌ها می‌شود. به شدت تجاوزات وحشیانه اسرائیل در برابر ملت فلسطین را محکوم می‌کنیم. همه تدابیری که به مسجد الاقصی و قدس تعرض کند، باطل است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
مصر از چی می ترسد ؟ از این که وارد جنگ شود ؟ مصر و سایر حاکمان عرب باید از تحمل هفتاد ساله این دمل چرکین بر وجود خود خجالت بکشند ، از یک بار شکست چنان ترس وجودشان را فرا گرفت که اگر هر بلایی سرشان بیاید کم است . گربه را دم حجله کشتن این است !!! که البته اینان موش هم نیستند چه برسد به گربه!
در صورت اثبات حضور جنگنده های اماراتی در بمباران فلسطینیان ، هم کاپ بی غیرتی به رکورد جدید اعراب می رسد و هم باید منتظر پاسخ های کوبنده مظلومان باشند ، که روباه صفتانی هستند و به یمن هجوم می برند و همراهی شغاللان می کنند در حمله به قبله اول مسلمین ، مرگ وننگ بر حاکمیتی که این گونه دوام یابد
آخرین اخبار