دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، درباره درگیری‌ها در نوار غزه هشدار داد و از افزایش تلفات انسانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، روز دوشنبه درباره افزایش درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین در خاورمیانه هشدار داد.

پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: «رشد کنترل نشده درگیری‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی با توجه به سیستم امنیتی شکننده در غرب آسیا خطر مهمی را ایجاد می‌کند و در حال حاضر باید از حملات هوایی جدید جلوگیری شود.»

او در ادامه افزود: «منطقه خاورمیانه در قاره‌ای دیگر قرار ندارد و در مجاور ما است. بدیهی است که در صورت افزایش و تداوم این درگیری‌ها خطر ما را هم تهدید خواهد کرد، زیرا بسیاری از کشور‌ها در تعارض منافع قرار خواهند گرفت.»

پسکوف همچنین گفت: «کمبود اعتماد متقابل و درگیری‌های طولانی مدت در منطقه قطعاً به ثبات منطقه‌ای کمک نمی‌کند. اما جلوگیری از تبدیل این حوادث به یک سناریوی قدرت، بسیار مهم است؛ بنابراین در حال تلاش چهارجانبه برای حل بحران در منطقه هستیم.»

او در انتها بیان کرد: «ما از این حملات هوایی که اتفاق می‌افتد بسیار نگران هستیم، به ویژه با توجه به بمباران ساختمانی که محل استقرار خبرگزاری‌های بین المللی بود، نگران افزایش تعداد تلفات انسانی هستیم.»

هفته گذشته، نمایندگان ویژه روسیه، آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل جلسه‌ای چهار جانبه برگزار کردند و درباره حل و فصل منازعات فلسطین و رژیم صهیونیستی بحث و تبادل نظر کردند.

درگیری‌ها میان نیرو‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی از یک هفته پیش در سرزمین‌های اشغالی شروع شده و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار