مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد گفت: فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی از سوی ستاد انتخابات رصد و پیگیری می شود.

مهدی سلیمانی  مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:شش گروه تلگرامی که مرتکب تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام شده بودند مسدود شدند.

او تصریح کرد:فعالیت صفحات در فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف توسط ستادانتخابات، دستگاه قضا، پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی رصد می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد با بیان اینکه از کاندیدا‌ها رعایت قانون را انتظار داریم بیان کرد: اگر فعالی مجازی به تذکرات دقت نکند ناچارا به دستگاه قضا معرفی و برای وی پرونده تشکیل خواهد شد.

سلیمانی اضافه کرد: در ده روز باقی مانده تا زمان رسمی تبلیغات فعالیت نامزد‌ها کنترل و در صورت ارتکاب، تخلف مرتکبین پیگیری خواهد شد.

او در ادامه گفت: مدیران گروه‌های تلگرامی عمومی و باسابقه شهرستان حتما پیام‌های منتشره‌ی گروه‌های تحت مدیریت خود را رصد کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد اظهار کرد: ایجاد گروه تلگرامی جدید به اسم کاندیدا‌ها (پیش از شروع رسمی تبلیغات) عمده مشکلی است که باعث وقوع تخلف انتخاباتی می شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار