بخشدار کشکسرای از افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در این بخش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسین غفاری بخشدار کشکسرای در دومین جلسه تعیین محل و تعداد شعب اخذ رای بخش کشکسرای که با حضور هیئت‌های اجرایی، نظارت شورای بخش و ریاست جمهوری برگزار شدگفت: تعداد شعب اخذ رای شهر کشکسرای نسبت به دوره قبلی از تعداد پنج شعبه به هشت شعبه افزایش یافته است و همچنین یک شعبه در شهر جدید دیزج حسین بیگ به سه شعبه قبلی افزوده شده است.

اوافزود: افزایش شعب اخذ رای در بخش کشکسرای در راستای رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام و مقابله با کرونا و نیز راحتی و رفاه رای دهندگان صورت گرفته است.

او بر بی طرفی کامل تمامی عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و اعضای صندوق‌های رای تاکید کرد و افزود: به امید خدا و با حضور همیشگی مردم همیشه در صحنه کشکسرای، انتخاباتی پرشور و سالم را در فضای رقابتی و به دور از هرگونه تنش برگزار خواهیم کرد.

بخشدارکشکسرای خاطرنشان کرد: ایجاد بخش جدید کشکسرای و تبدیل روستای دیزج حسین بیگ به شهر در کنار عواملی مانند تعدد کاندیدا‌ها و افزایش شعب رای از جمله عوامل اقبال مردم بخش کشکسرای به حضور در پای صندوق‌های رای می‌باشد.

غفاری یادآوری کرد: در اولین جلسه تعیین تعداد شعب بخش کشکسرای، تعداد هفت شعبه برای شهر کشکسرای تعیین شده بود که با افزایش یک صندوق دیگر تعداد شعبه‌ها به هشت عدد افزایش یافت تا مردم جهت حضور در پای صندوق‌های رای، دغدغه مسافت و یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نداشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور، ۲۸ خرداد در بخش کشکسرای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار