نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی مانع از یورش یکی از اعضای کنست این رژیم به مسجد الاقصی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کانال تلگرامی خبرگزاری یونیوز اعلام کرد، نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی مانع از یورش «ایتمار بن جبیر» از اعضای کنست این رژیم به مسجد الاقصی شدند.

«ایتمار بن جبیر» ظهر امروز قصد داشت وارد مسجد الاقصی شود.

از سوی دیگر فلسطینی‌های ساکن قدس خواستار حضور فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی و مقابله با این اقدام شده بودند.

گروه‌های فلسطینی همزمان با درخواست‌های شهرک نشینان صهیونیست برای یورش گسترده به مسجد الاقصی از روز پنجشنبه پس از لغو راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» سازمان‌های راستگرا و تندروی صهیونیستی در قدس اشغالی، فراخوان مقابله با این تجاوزات را صادر کردند.

قرار بود روز پنج‌شنبه هفته جاری در مراسم راهپیمایی پرچم که از سوی سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده است، صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و برافراشتن پرچم رژیم جعلی اسرائیل بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

صهیونیست‌ها می‌خواستند این راهپیمایی را قبل از جنگ ۱۲ روزه غزه برگزار کنند، اما ساعتی قبل از برگزاری آن مقاومت فلسطین که از قبل به صهیونیست‌ها نسبت به برگزاری آن هشدار داده بود، قدس اشغالی و برخی مناطق اشغالی دیگر را هدف حمله راکتی قرار داد و مانع از برگزاری این راهپیمایی در اطراف مسجد الاقصی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار