مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: برای جبران کمبود آب در شهرستان، دو حلقه چاه در چند روز آینده وارد مدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین چرخ انداز ،مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی، کاهش میزان بارندگی و محدویت حفر چاه و برداشت از آب زیر زمینی وکاهش دبی چاه‌های شهر رفسنجان در تابستان امسال مجوز حفر ۴حلقه چاه جدید اخذ شد.

او ادامه داد: ۳ حلقه از این چاه‌ها حفر، دو حلقه آن انشاءالله تا چند روز آینده در صورت تامین اعتبار تجهیز و وارد مدار بهره برداری خواهد شد و مقداری از تنش آبی و کم آبی بر طرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان بیان کرد: الگوی و میانگین مصرف برای هر نفردر شبانه روز ۱۶۰ لیتر می‌باشد، چنانچه هر فرد تنها ۲۰ درصد مصرف خود را کاهش دهد، می‌توانیم با همیاری یکدیگر مشکلات شهرستان را با چالش کمتری پشت پشت سر بگذاریم.

 چرخ انداز تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم با توجه به کمبود آب بیش از ۲۰۰ لیتر در ثانیه، در صورت مشاهده هر گونه انشعاب و پمپ غیر مجاز مراتب را به سامانه ۱۲۲ یا شماره تلفن ۳۴۲۸۱۰۰۰ اطلاع دهید تا نسبت به جمع آوری اقدام گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان در پایان گفت:پارسال نیز ۴ حلقه چاه حفر وتجهیز و وارد مدار بهره برداری شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار