هفت‌تیرکشی که دَم از مبارزه با خشونت می‌زند! / استراتژی بایدن برای مقابله با خشونت مسلحانه

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تاکید بر مقابله با فروشندگان سلاح‌های غیر مجاز، گفت: استراتژی جامعی برای مقابله با خشونت مسلحانه و فروشندگان غیرمجاز سلاح گرم داریم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری خود که در کاخ سفید برگزار شد، از انتشار طرح استراتژی جامع بمنظور مقابله با یک همه‌گیری خطرناک‌تر از ویروس کرونا در آمریکا خبر داد.

وی با بیان اینکه خلأ‌های بسیاری در سیستم نظارت بر سابقه و پیشینه خریداران وجود دارد، به انتشار طرحی برای مقابله با خشونت مسلحانه و استفاده بی‌رویه از سلاح‌های گرم در آمریکا اشاره کرد.

وی در ادامه ضمن انتقاد از فعالیت فروشندگان غیرمجاز سلاح در آمریکا، گفت: در حقیقت تاجران مرگ در آمریکا، قوانین را برای سود خود زیر پا می‌گذارند.

بایدن اظهار کرد: به این ترتیب ما از این موضوع اطمینان پیدا می‌کنیم که، شما دیگر نمی‌توانید مرگ بفروشید و یا خیابان‌ها آشوب به‌پا کنید.

رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر توقف اشاعه سلاح‌های ثبت‌نشده ادامه داد: ما قصد داریم به مقابله با بازیگران بَدی که کار‌های بَد با جامعه ما انجام می‌دهند، بپردازیم.

مِریک گارلند، دادستان کل و وزیر دادگستری آمریکا نیز پیش از بایدن از برخورد با فروشندگان سلاح که قوانین را می‌شکنند خبر داد و گفت: اقداماتی بمنظور سرکوب قاچاقچیان سلاح انجام خواهیم داد.

خرید و فروش اسلحه در آمریکا آنقدر به سهولت انجام می شود که هر یک از شهروندان این کشور می توانند به راحتی یک سلاح برای خود داشته و در زمان هایی که فکر می کنند در خطر قرار دارند از آن استفاده کنند!

طبق گزارش منتشر شده از سوی دانشگاه نورث‌ایسترن و مرکز تحقیقات کنترل آسیب‌های هاروارد، ۱۷ میلیون آمریکایی در سال گذشته اقدام به خرید سلاح کرده اند.

براین اساس در حدود یک پنجم از مردمان این کشور، برای نخستین بار بوده است که برای خود سلاح تهیه می‌کنند که طبق نتایج تحقیقات با افزایش شمار کلی خریداران سلاح و همچنین مالکین سلاح در آمریکا روبرو می‌شویم.

جیلیان پیترسون، بنیانگذار و مجری برنامه‌ای برای مقابله با خشونت و سلاح در آمریکا موسوم به «پروژه خشونت» نیز مدعی شده است که، «آمار موجود نشان می‌دهد تعداد قربانیان ناشی از استفاده از سلاح در آمریکا در سال جاری در مقایسه با دوره‌های زمانی گذشته افزایش چشمگیری داشته است. تیراندازی‌های منجر به کشته شدن چندین نفر در دوران شیوع بیماری کووید-۱۹ افزایش مستمر داشته است.»

انتهای پیام/

برچسب ها: بایدن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
باور کنید ما در بیشتر شهرهای مشهور و بزرگ امریکا شاهد بی خانمانهای فراوان که خیلیهاشون مست و معتاد و یا حتی فقط بی پول هستند میباشیم . حتی در روز روشن در مراکز شهرهایی مثل واشنگتن و نیویورک و فیلادلفیا و لس آنجلس بوی شدید ادرار حال آأم را به هم میزند . اگه توی محوطه چمن این مناطق راه بروید مدفوع انسانی همه جا به کفش آدم میچسبه . خدا نکنه بارون بیاد بعدش آب زرد رنگ ( مخلوط ادرارهای تو خیابان با آب باران ) همه جا راه میفته . شما به راحتی میتوانید طد تا مستند واقعی با استفاده از فیلمهای خودشون توی یوتیوب بسازید که نشون میدهد چه کثیف بازاری است اینجا . در بیشتر شهرها بخصوص نیویورک و لس آنجلس و فیلادلفیا آدم جرات نمیکنه اصلا وارد محوطه مترو بشود این قدر که کثیفه و بوی ادرار میاد توی یوتیوب سرچ کنید
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
باید ازش پرسید
خودتت چند تا اسلحه خریدی
راستش را بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
میزان قتل و خشونت ارتباطی با آزاد بودن مالکیت و حمل اسلحه نداره. برعکس در بعضی از مناطق که حمل اسلحه ممنوع شده بالاترین آمار قتل وجود داره. اونی که خلافکاره به قانون منع مالکیت سلاح کاری نداره و فرض محال نتونه سلاح گرم تهیه کنه با روش دیگه‌ای مردم رو میکشه. رژیم آمریکا هم اینو میدونه و دقیقا دنبال اینه اسلحه رو از دست شهروندان عادی بگیره تا هر وقت خواست بدون مقاومت مردم هر بلایی دوست داشت سر مردم بیاره. حق مالکیت سلاح در قانون اساسی آمریکا دقیقا تحت عنوان امکان دفاع مردم در برابر حکومت ستمگر در نظر گرفته شده. از زمانی که قانون اسمیت ماندت که پروپاگاندای دولت و رسانه‌ها علیه مردم رو ممنوع میکرد در دولت اوباما لغو شد تعداد تیراندازیها و کشتارهای گروهی ادعایی به یکباره افزایش پیدا کرد و اگه مورد به مورد بررسی کنید میبینید خیلی از اینها دروغ محض و ساخته و پرداخته سناریو نویسانی در سازمانهای اطلاعاتی امریکاست و افرادی که به عنوان شاهد مصاحبه می‌کنند بازیگر و در مواردی بازیگرهای ناشی‌اند.
Canada
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
بخاطر اینه که کارخانه اسلحه سازی در زمان انتخابات به
هر دو حزب پول میدهند که
هر حزبی سرکار امد
بنفع شون قانون به مجلس ببرد
این مشکل اسلحه با برنامه بایدن تمامی نمی یابد
باید دستشون در دادن پول به هر دو حزب متوقف بشه
اونموقع ممکنه بشه کاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
مجمد
۱۶:۴۸ ۰۳ تير ۱۴۰۰
عشق آمریکا چشم بعضی از ما ایرانیها را بشدت پر کرده بگونه ای که ضعفهای بزرگ آمریکا را کوچک و برخی ضعفهای کوچک خودمان را بسیار بزرگتر از اندازه واقعی می بینیم و بخاطر همین به کسانی که طرفدار آمریکا هستند رای می دهیم و بعد از این که آنها امنیت ، صنعت و اقتصاد را تا جایی که می توانستند خراب کردند بعد برای انتقام از آنها به افراد صالح هم رای نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۱۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
جریان چی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۱۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فقط ما خوبیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
یقینن تو خوب نیستی
آخرین اخبار