کاربران توییتر در صفحات خود نسبت به میزبانی عربستان سعودی از عوامل صهیونیست برای ساخت یک فیلم در این کشور واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دوحه نیوز، عربستان سعودی به دلیل میزبانی از عوامل و بازیگران رژیم صهیونیستی برای فیلمبرداری یک فیلم با نام  «ballads of the exodus» در این کشور مورد انتقاد قرار گرفت.

عربستان در پی روابط پنهانی و در آستانه توافق صلح بین رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی، در‌های کشور خود را به روی یک گروه فیلمبرداری رژیم صهیونیستی برای تولید این فیلم باز کرد.

این اولین بار است که  فیلمی این چنینی و با داشتن بازیگران و خدمه کاملا اسرائیلی در عربستان سعودی مورد انتقاد شدید قرار می‌گیرد.

در این فیلم به جزئیات زندگی حضرت موسی (ع) پرداخته می‌شود و گفته شده فیلمبرداری آن در عربستان سعودی فقط به دلیل اقدامات سایر کشور‌های عربی در جهت امضای توافق نامه‌ صلح با رژیم صهیونیستی است. عربستان سعودی علیرغم  واکنش‌ها و انتقادات در این باره از ادامه این اقدام صرف نظر نکرده است.

با این حال، کاربران در توییتر حضور بازیگران و عوامل اسرائیلی در عربستان سعودی را آشکارسازی درباره دشمنی دروغین بین عربستان و این رژیم توصیف کردند.

در توییتی دیگر آمده است : همه چیز آشکار خواهد شد.

پیش از این نیز عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دلیل میزبانی مقامات صهیونیستی، بازرگانان و سایر افراد با وجود خشم جهانی و مخالفت جناح‌های فلسطینی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

 امارات متحده عربی نیز این هفته با افتتاح رسمی سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی  با انتقاداتی روبرو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار