فرماندار ریگان گفت: بخشدار، دهیار و بهورز یک روستا در شهرستان ریگان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در این روستا توبیخ شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری، فرماندار ریگان در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان ریگان گفت: با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر برگزار نکردن مراسم عزاداری و عروسی در شهرستان ریگان یکی از روستا‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت  نکرد که با آن برخورد جدی صورت گرفت و بخشدار، دهیار و بهورز آن روستا به دلیل برگزاری مراسم عروسی در این روستا توبیخ شدند. 

او افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ریگان در مرز سیستان وبلوچستان و احتمال ورود ویروس کرونای دلتا به این شهرستان، تمامی تجمعات در این شهرستان برچیده خواهند شد.

 باقری با اشاره به اینکه مردم و بازاریان همکاری خوبی با ستاد مدیریت کرونای شهرستان ریگان داشتند، بیان کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شهرستان ریگان از شرایط قرمز به نارنجی تبدیل شد.

 او با بیان اینکه  بانک‌ها و اداراتی که تجمع داشته باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نکنند، پلمب خوهند شد، تصریح کرد: در ورودی شهرستان از سمت سیستان وبلوچستان ایست بازرسی مستقر شده است که از ورود وسایل نقلیه غیربومی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه مشاغل در شهرستان براساس دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت دارند، از مردم خواست: دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با  ویروس کرونا رعایت کنند. 

ریگان  دارای ۹۸ هزار نفر جمعیت است و  تا مرکز استان کرمان،  ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار