بامری با اشاره به اینکه بازشماری سه صندوق شورای شهرچابهار هیچ تغییری در نتیجه انتخابات نداشت، گفت: این نشان از صحت برگزاری و انجام وظیفه درست برگزارکنندگان انتخابات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و مشارکتی بالا را با وجود فشارهای اقتصادی، محدودیت‌های کرونایی و سایر مشکلات تحریم‌ها شاهد بودیم که جا دارد از همه دست اندرکاران برگزاری نظارت، اجرایی، بازرسی، اعضای صندوق ها، نیروهای نظامی و امنیتی و شورای تامین قدردانی کرد.

وی به شکایت و اعتراض برخی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر پس از کسب نکردن رای لازم برای عضویت در شورای اسلامی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در شب عیدقربان با حضور افراد مرتبط هیات نظارت، اجرایی و معتمدان و نمایندگان کاندیداهای معترض سه صندوق مورد نظر و اعتراض بازگشایی و پس از شمارش مشخص شد هیچ تغییری در نتیجه و ترکیب اعضای انتخاب شده هفت نفر بوجود نیامده که این خود نشان از سلامت و امانتداری همه برگزارکنندگان انتخابات است.

وی گفت: هیات اجرایی در چابهار متشکل از ۲ امام جمعه موقت تشیع و تسنن و افراد متدین و انقلابی شهرستان انتخاب شده و به‌خوبی وظیفه محوله را انجام دادند که باید عنوان کنم که در کشور شاید اعضای هیات اجرایی ۲ عالم بزرگ تشیع و تسنن وجود نداشته باشد.

وی گفت: در روز برگزاری انتخابات همه اعضا سوگند یاد کرده اند که در بحث حق الناس کوتاهی نکنند و به سلامت و مشارکت گسترده کمک کنند که همینطور هم شد و در نهایت با تایید نهایی صحت انتخابات در چابهار، خوشنام شدیم.

بامری با بیان اینکه مشارکت ۶۷ درصدی در انتخابات نشان از اهمیت مردم به تعیین سرنوشت خود است، خاطرنشان کرد: این انتخابات پرشور با همراهی خوب مردم به سرانجام رسید.

فرماندار چابهار گفت: انتخاب رئیس جمهوری با کارنامه درخشان نشان از تشکیل دولتی بابرنامه و کارآمد دارد و امیدواریم بسیاری از مشکلات پیش رو در چابهار نظیر حاشیه نشینی و بی آبی حل شود و شاهد توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف باشیم.

وی به ارتقای دشتیاری به شهرستان، دهستان پیرسهراب به بخش و روستای بریس به شهر و انجام کارهای عمرانی در حال اجرا در چابهار اشاره و بیان کرد: مشکلات مردم فراوان است و وظیفه مسوولان خدمت بی منت به مردم است لذا انتظار می رود در دولت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شاهد پیشرفت و اجرای طرح های عمرانی برای آبادانی باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار