با وجود افشاگری های بین المللی، امارات مدعی شد از نرم افزار صهیونیستی پگاسوس استفاده نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، امارات درستی اخبار منتشر شده در خصوص جاسوسی این کشور از روزنامه نگاران و افراد با استفاده از جاسوس افزار پگاسوس رژیم صهیونیستی رد و ادعا کرد که این سخنان بی‌اساس و کاملا نادرست است.

وزارت امور خارجه و همکاری بین الملل امارات عصر پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: ادعا‌های اخیرا مطرح شده در گزارش‌های مطبوعاتی که اعلام می دارد امارات در میان شمار کشور‌هایی است که گفته شده به نظارت و هدف قرار دادن روزنامه نگاران و افراد متهم شده اند، صحیح نبوده و بر اساس شواهد (این سخنان) کاملا نادرست است.

چندی پیش روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی افشا کرد امارات در هک کردن گوشی‌های انگلیسی با استفاده از نرم‌افزار جاسوسی پگاسوس متعلق به رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

بنابر اعلام گاردین یکی از اعضای مجلس عیان انگلیس ازجمله ۴۰۰ نفری است که مابین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ با استفاده از نرم‌افزار پگاسوس مورد حمله سایبری و جاسوسی قرار گرفته‌اند.

۱۷ سازمان رسانه‌ای هفته جاری از تحقیقات جهانی درباره استفاده از نرم‌افزار «پگاسوس» متعلق به رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند این برنامه ازسوی برخی کشور‌ها برای جاسوسی از خبرنگاران، مقامات سیاسی و برخی شرکت‌های بزرگ استفاده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار