استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه راه‌های زمینی، هوایی و ریلی زمینه رشد و ارتقای وضعیت اقتصاد در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت تونل تاراز (۱) اظهار داشت: بهبود وضعیت کمی و کیفی حوزه فرهنگ و تجارت و رونق بخش‌های توسعه‌ای از دستاورد‌های اصلی احداث جاده‌های جدید و رشد محور‌های ارتباطی به شمار می‌رود.

او افزود: در همین راستا سه طرح مهم شامل جاده لردگان به ایذه، محور ارتباطی ناغان به کارون ۴ به خوزستان و مسیر شهرکرد به بازفت به مسجد سلیمان با هدف بهبود وضعیت جاده‌های چهارمحال و بختیاری به خوزستان و تسهیل در ارتباط جاده‌ای استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: اعتبارات این جاده‌ها به‌همراه اعتبار لازم برای ۴۰ قرارداد محور‌های ارتباطی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: افتتاح تونل تاراز۱ و مسیر‌های دسترسی آن علاوه بر تسهیل در تردد جاده‌ای خودروها، به ارتقای گردشگری منطقه کمک می‌کند.

عباسی اظهار داشت: دولت برای توسعه بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه جاده‌های این استان اقدامات قابل‌توجهی انجام و اعتبارات مناسبی به این حوزه اختصاص داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار