پلیس آمریکا از جان باختن یک نفر در پی تیراندازی در کانزاس سینی این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یاهو نیوز، یک نفر در کانزاس سیتی ایالت میزوری آمریکا در پی یک تیراندازی جان خود را از دست داد.

بر پایه این گزارش، پلیس کانزاس سیتی تحقیقاتی را در خصوص این تیراندازی و آدمکشی که پنجشنبه شب به وقت محلی رخ داد، آغاز کرده است.

سخنگوی پلیس کانزاس سیتی در اظهاراتی گفت افسران پلیس اندکی پس از ساعت هفت شب و پس از دریافت گزارش تیراندازی، به محل حادثه فراخوانده شدند و با یک نفر کشته روبرو گردیدند.

پلیس فرد قربانی را یک مرد توصیف کرده؛ هرچند اعلام نکرد این فرد چه سنی بوده است.

طبق اعلام این گزارش، پلیس در حال تحقیق در خصوص این آدمکشی است و از افرادی که اطلاعاتی درباره این حادثه دارند، خواسته است تا با پلیس تماس بگیرند.

گفتنی است سه روز پیش نیز در پی تیراندازی در نزدیکی مقر پنتاگون در آمریکا، یک نفر جان خود را از دست داد.
این تیراندازی در ایستگاه اتوبوس مجاور پنتاگون اتفاق افتاد و به موجب آن پلیس از افرادی که در نزدیکی محل تیراندازی زندگی می‌کنند خواست تا از خانه‌‍‌هایشان خارج نشوند.
وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حال حاضر پنتاگون به دلیل حادثه‌ای در مرکز ترانزیت تعطیل است. ما از عموم مردم می‌خواهیم به نزدیکی وزارت دفاع نیایند و از این محل دور شوند. اطلاعات بیشتر در ادامه اعلام خواهد شد.»

دو روز پیش از این رخداد نیز در حادثه ای دیگر دو مرد مسلح در میان جمعیت در نیویورک تیراندازی کردند که به زخمی شدن 10 نفر منجر شد.

چندی پیش رئیس پلیس سیاتل، در واکنش به سلسله تیراندازی‌هایی که در این شهر انجام شده، گفته بود: «ما شاهد افزایش جنایات خشونت آمیز در سراسر کشور در تقریباً همه شهر‌های آمریکا از جمله سیاتل هستیم. مقابله با این تیراندازی‌ها راه حل ساده‌ای ندارد و این سطح از خشونت نمی‌تواند در کشور ما عادی شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار