عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به ارسال کشتی حامل سوخت ایران به لبنان، این اقدام را گامی به سوی شکست تحریم عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن به ارسال کشتی حامل سوخت ایران به لبنان واکنش نشان داد.

او در توئیتر نوشت: اگر فرآورده‌های نفتی برای لبنان فراهم شود، به اذن خداوند، گامی به سوی شکست تحریم دیگری خواهد بود.

الحوثی در پیام دیگری نوشت: اینکه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان کشتی حامل فرآورده‌های نفتی برای لبنان را به منزله خاک این کشور دانست، از بین بردن حاکمیت نیست؛ بلکه گسترش حاکمیت و دفاع از آن است.

عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: کسانی که خلاف این موضوع را می‌گویند، درک درستی از آن ندارند، زیرا دفاع از منافع لبنان همان دفاع از حاکمیت این کشور است.

سید حسن نصر الله دبیرکل حزب لله لبنان روز پنج شنبه در سخنرانی روز عاشورا از حرکت کشتی‌های سوخت از ایران به لبنان خبر داد و اعلام کرد: از جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیز مان امام سید علی خامنه‌ای تشکر می‌کنم؛ کشتی‌های حامل سوخت خریداری شده از ایران تا ساعاتی دیگر به سوی لبنان حرکت می‌کنند.

دبیرکل حزب لله لبنان به آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گوییم این کشتی جزیی از خاک لبنان قلمداد می‌شود. آشکارا اعلام می‌کنم که جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت متحدانش را رها نکرده و دست قطع شده حاج قاسم دلیلی بر این مدعای من است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار