معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش بیش از ۵۰ درصدی ظرفیت تولید آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار و پایداری شبکه آب بندر تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.

عباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درباره ظرفیت تولید این آبشیرین کن در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  در حال حاضر ظرفیت تولید فعلی، روزانه ۲۲۰۰ مترمکعب می‌باشد که با اضافه نمودن تجهیزات جدید ظرفیت آب شیرین کن به میزان ۱۵۰۰ مترمکعب افزایش و در مجموع روزانه ۳۷۰۰ مترمکعب آب شیرین مطابق استاندارد‌های بهداشتی تولید می گردد.

وی اضافه کرد: عملیات مونتاژ وسل پکیج RO جهت افزایش یک واحد ۱۵۰۰ متر مکعبی، پس از ترخیص از گمرک و انتقال به کارگاه آب شیرین کن بندر طی روز‌های آتی صورت می‌گیرد.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مزایای حاصل از این ارتقاء را، پایداری شبکه آب در راستای اهداف پدافند غیرعامل و آبرسانی ۲۴ ساعته به تمامی سرمایه گذاران و شرکت‌های مستقر در مجتمع بندری شهید بهشتی و شهید کلانتری عنوان کرد.

وی با اشاره به خرید و تامین تجهیزات مورد نیاز برای ارتقاء تولید این آب شیرین کن از ابتدای امسال خاطرنشان کرد: مراحل ترخیص اکثر قطعات انجام شده که پس از جابجایی و انتقال، عملیات نصب توسط متخصصان داخلی آغاز و پیش بینی و تلاش می‌شود این دستگاه تا پایان شهریور بهره برداری و در مدار قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار