هارلی دیویدسون چندی پیش از موتورسیکلتی برقی رونمایی کرد که نام آن را LiveWire گذاشت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هارلی دیویدسون چندی پیش از موتورسیکلتی برقی رونمایی کرد  که نام آن را LiveWire گذاشت، اما به خوبی مورد استقبال قرار نگرفت؛ پس از آن شرکت میلواکی از LiveWire One رونمایی کرد. 

بیانیه مطبوعاتی هارلی دیویدسون  به تازگی اخباری مبنی بر تغییرات این موتورسیکلت را افشا کرده است که اصلی ترین تغییر آن کاهش قیمت قابل توجه آن است. جزئیات مربوط به راه اندازی مجدد هارد وایر نیز نشان می‌دهد که این کارخانه قصد دارد نام تجاری خود را گسترش دهد.

در بیانیه مطبوعاتی، یوخن زیتز، رئیس و مدیرعامل هارلی دیویدسون می‌گوید: به عنوان بخشی از استراتژی هارد وایر، ما متعهد شدیم که هارلی دیویدسون موتورسیکلتی کاملا الکتریکی باشد. در حال حاضر تصمیم گرفته ایم موتورسیکلت LiveWire را با یک نام تجاری الکتریکی به بازار عرضه کنیم. 

لللل

پایه اصلی LiveWire One بر اساس هارلی دیویدسون اصلی ساخته شده، اما تفاوت اصلی آن با گذشته در این است که اکنون تمرکز جدی بر روی فناوری الکتریکی دارد. اکنون می توان گفت LiveWire One سال 2021 نسبت به نسل قبلی خود عمدتا بدون تغییر است. مدل جدید ۷هزار و  ۸۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه اصلی است.  آنطور که این کارخانه گفته است LiveWire One  در سه سال آینده با قیمت ۲۱ هزار و ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رفت. 

لللل

لایو وایر وان طبق گفته سازنده از نرم‌افزار و سخت‌افزار تکامل یافته‌ای بهره می‌برد. این موتورسیکلت اکنون از مجموعه باتری ۱۵.۴ کیلووات ساعتی که شعاع حرکتی ۲۳۵ کیلومتری در شهر و برد ترکیبی ۱۵۳ کیلومتری ایجاد می‌کند، تشکیل شده است.

لللل

نکته حائز اهمیت این است که اطلاعات متناقضی در مورد این موتورسیکلت وجود دارد که علاقمندان را به شدت سردرگمی شده است. تنها اطلاعات کاملی که از این موتورسیکلت وجود دارد این است که وان شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۱۷۷ کیلومتر در ساعتی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
با این پول میشه توی ایران یه واحد آپارتمانی یک خوابه در پایین شهر خرید و از کارتخوابی و اجاره نشینی نجات اومد اونوقت بیان این پول رو بدهند موتور آب و آتش بخرن که هر لحظه امکان داره تصادف شدید کنه دودشه بر تو هوا این قیمت برای توی خود کشورهای سازندشون مناسب همه اقشار است مثل اینکه بگیم این موتورسیکیلت در آمریکا برای خودشون می افته 22000 هزار تومان انقدر ارزون است وقتی وارد کشور ایران می شود قیمتهاشون نجومی می شود هر چند تولید موتورسیکلتهای داخلیمون هم قیمتهاش نجومی است مانند کویر موتور شما نسبت قیمت کویر موتور رو به نسبت این موتور خارجی قیمتش رو با قیمت داخلی خود کشور سازندش بسنجید متوجه می شوید که چقدر کویر موتو قیمتهاش گران و نجومی است . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار