منابع آگاه در مسکو اعلام کردند مقامات روسیه در نظر دارند به وزیر خارجه صهیونیست‌ها هشدار دهند که در صورت حمله مجدد به سوریه با آن مقابله می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، منابع روسی اعلام کردند «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای برگزاری نشستی مشترک با «سرگئی لاوروف» همتای روسی خود وارد مسکو، پایتخت روسیه شده است.

در راستای همین خبر خبرنگاران المیادین در مسکو افشا کردند مقامات روسی به وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی هشدار خواهند داد در صورت حمله مجدد به دمشق، این کشور با آن مقابله خواهد کرد.

منابع آگاه نیز تأیید کردند که این مذاکرات به مسائل حساس می‌پردازد. این اولین سفر لاپید به روسیه به عنوان مقام وزیر خارجه رژیم صهیونیستی است.

پیش از این رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار بار‌ها به با موشک و جنگنده به خاک سوریه حمله کرده است و اهداف را در این کشور هدف قرار داده است. روسیه نیز به درخواست «بشار اسد» رئیس‌ جمهور سوریه از سال ۲۰۱۵ میلادی به صورت نظامی در این کشور حضور دارد و با تروریست‌ها مقابله نظامی می‌کند.

چندی پیش هم خلبانان بالگرد‌های روسیه و سوریه اولین رزمایش مشترک خود را در صحرای دمشق انجام دادند.

این رزمایش شامل بالگرد‌های ترابری میل Mi-۸ روسیه و بالگرد‌های رزمی کاموف Ka-۵۲ بود، در حالی که سوریه از بالگرد‌های میل Mi-۲۴ استفاده می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
آش و ماش به همین خیال باش! لاورف اعلام کرد که امنیت رژیم صهیونیستی را تامین میکنیم!! بر عکس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حرفهای گنده تر از دهانش زد
آخرین اخبار