حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با وجود بدهی های دولت، پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در شورای اداری خراسان جنوبی گفت: به واسطه مجاهدت های کادر درمان در مدیریت بیماری کرونا از آن ها تشکر می کنم.

او با اشاره به ظرفیت های فرهنگی خراسان جنوبی افزود: این استان یک استان فرهنگی است که سرمایه های انسانی و فرهنگی سوغات این استان به سایر مناطق بوده است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اظهار کرد: توسعه یافتگی از طریق ارتباطات ضرورتی است که باید در همه جا مورد توجه قرار گیرد اما نباید از منابع فرهنگی نیز غفلت شود.

رئیس جمهور ادامه داد: برای حل مشکلات مختلف باید ابتدا مطالبات پیمانکاران پرداخت شود و علی رغم وجود بدهی های مختلف از سوی دولت، مطالبات پیمانکاران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او بیان کرد: بهترین راه برای توزیع عادلانه بودجه این است که تخصیص بودجه بر اساس آمایش سرزمینی صورت گیرد.

ضرورت تنظیم بودجه سال آینده بر اساس اولویت ها و ضرورت ها

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور گفت: بودجه ۱۴۰۱ باید بر اساس آمایش سرزمینی، اولویت ها و ضرورت ها تنظیم شود.

او با بیان اینکه اجازه نمی دهیم حقی از کارگر ضایع شود افزود: باید نظام پیمانکاری در کشور تجدید نظر شود تا بیمه و حقوق کارگران پایمال نشود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی عنوان کرد: دستگاههای اجرایی باید به تعهدات خود نسبت به پیمانکاران متعهد باشند و نسبت به پرداخت مطالبات آن ها اهتمام ورزند.

رئیس جمهور بیان کرد: باید برای نهضت گلخانه ای که منجر به اشتغال افراد می شود، تأمین اعتبار صورت گیرد و از ظرفیت های مختلفی چون کویر نیز استفاده شود.

او گفت: بانک های عامل باید راهکار تأمین اعتبار پروژه ریلی استان را نیز پیدا کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.