گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای نشست اربیل با عوامل رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد که مردم عراق هرگز آن را نخواهند پذیرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای نشست اربیل با هدف عادی سازی یک طرفه روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را غیرقابل قبول عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: «تلاش‌ها برای عادی سازی یک روند مشکوک است و توسط کشور‌هایی که عادی سازی کرده اند مانند امارات و عربستان سعودی حمایت می‌شوند.»

گردان‌های حزب الله همچنین خاطر نشان کرد: «مردم عراق عادی سازی روابط را با یک جنایتکار و غده سرطانی که توسط نیرو‌های استکباری به وجود آمده است، نمی‌پذیرند.»

این گردان در ادامه تاکید کرد که مردم عراق تنها از آزادی فلسطین و مقدسات آن و بازگشت این سرزمین به مردم خود، کامل و بدون مصالحه، راضی خواهند بود.

این گردان در بیانیه خود همچنین تصریح کرد: «ما معتقدیم که عملیات جهادی علیه  صهیونیست‌ها باید تا زمان خلاص شدن از شر آن‌ها ادامه یابد.»

قبلا جعفر الحسینی سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به برگزاری نشست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اربیل در توئیتی نوشت: عراق تا آخرین نفس، روابط خود را با (رژیم صهیونیستی) عادی نخواهد کرد.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که منابع عراقی، روز شنبه مدعی شدند که بیش از ۳۰۰ نفر در یک نشست که در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق برگزار شده است، خواهان عاد‌ی‌سازی روابط عراق با رژیم صهیونیستی شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
برادران کُرد به کشورتون خیانت نکنید افغانستان می بینید اینها وقتش بشه گردنمتون میشکنن مثل زمانی که داعش به شما حمل کرد و برادران ایرانی به دادتون رسیدن بدون هیچ چشم داشتی
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۴۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
وقتی شیر در بیشه نباشد شغال میشود زوزه کش معرکه......خداوند روح شهیدان ابومهدی المهندس و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را شاد کند که جایگاه خالی آنان همیشه در گوشه کنار منطقه حس میشود.............
آخرین اخبار