دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای دستور تخلیه روستا‌های در معرض خطر توفان حاره‌ای جنوب استان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بنابر اعلام دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، سالن‌های مسقف سیستان و بلوچستان برای اسکان اضطراری درنظر گرفته شده اند.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، به دنبال نزدیک شدن توفان حاره‌ای شاهین به سواحل مکران، این بنیاد در آماده باش کامل به سر می‌برد.

اکبر نورا مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان چابهار هم گفت: به دنبال وقوع توفان و اعلام فرمانداری چابهار، کمیته مدیریت بحران بنیاد مسکن پس از تشکیل جلسه بلافاصله وارد عمل شد و با آماده‌سازی مایحتاج ضروری و آماده‌باش ناوگان ماشین، آلات سبک و سنگین عمرانی، آماده خدمت‌رسانی و کمک به همشهریان و دستگاه‌های خدمات‌رسان منطقه است..

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، با توجه به صدور هشدار فوری سازمان هواشناسی استان مبنی بر وقوع توفان حاره‌ای و فعالیت این سامانه در مناطق جنوب شرقی سواحل چابهار تا جاسک، همراه با توفان شدید و بارش باران، احتمال تحت تأثیر قرار گرفتن تأسیسات شبکه و قطعی آب وجود دارد.

در این اطلاعیه از شهروندان این مناطق خواسته شده است نسبت به ذخیره‌سازی آب ومدیریت مصرف آب اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار