فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) را به تمامی مسلمانان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز شهادت علی ابن موسی الرضا (ع) را به تمامی مسلمانان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین روز ماه صفر مصادف با شهادت شمس الشموس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) است، امام بزرگواری که هنوز عطر حضورش مشام جان شیفتگان را درمشهد الرضا پایتخت قلوب عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت می‌نوازد و حرم امن و باصفایش پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت او ازدور و نزدیک راهی دیار طوس می‌شوند و دل‌های دردمندشان را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می‌بندند.

زندگانی پر فراز و نشیب این امام همام در تبیین جایگاه امامت بسیار موثر بود. لقب شریف " عالم آل محمد (ع) " نشانگر تبحر بی نظیر ایشان در جمیع علوم رایج آن زمان به ویژه معارف و علوم اسلامی است. ویژگی ارزشمندی که تمامی توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را با شکست مواجه کرد. امید است تا همه مسلمانان جهان با تفکر و تعمق در سیره زندگانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بتوانند در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین علیهم السلام قرارگیرند.

اینجانب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت علی بن موسی الرضا (ع)، را به تمامی مسلمانان، ارادتمندان ائمه اطهار (ع) و کارکنان سخت کوش فرماندهی انتظامی استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت و بهره مندی از شفاعت این گوهر‌های زیبای هدایت و سعادت را به همه ما مسلمانان عنایت کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار