فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

تعامل پلیس با مراکز علمی و دانشگاهی، موثر و هدفمند است

سرهنگ مهدی پور امینائی، تعامل پلیس با دانشگاه‌ها را موثر و هدفمند خواند و گفت: برای تحقق امنیت باید تمام اقشار جامعه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پور امینائی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در جلسه تعاملی با دانشکده آموزشی شهید چمران به تبیین جایگاه نسل جوان و دانشگاهی کشور در حفظ استقلال و عزت کنونی جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دانشگاه‌ها از جمله مهمترین مراکزی هستند که بی تردید سهم و نقش بسزایی در پیروزی و پیشبرد انقلاب اسلامی داشته اند.

او افزود: امروز نیز اعتلای علمی کشور در عرصه‌های گوناگون منطقه‌ای و جهانی مرهون تلاش‌های اساتید، دانشجویان و فرهیختگان علمی و دانشگاهی است.

سرهنگ مهدی پور امینائی  تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان یک ظرفیت پیشرو، رسالت سنگینی در اعتلای آرمان انقلاب اسلامی دارند و نباید به این نهاد، صرفا نگاه علمی داشته باشیم.

سرهنگ امینائی به تعامل موثر و هدفمند پلیس با مراکز علمی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: برای تحقق امنیت به معنای واقعی آن، ناگزیر باید تمام اقشار جامعه به ویژه جامعه علمی و دانشگاهی را با خود همراه کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:بهره گیری علمی از منابع دانشگاهی و عملیاتی کردن آن موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.

در این دیدار جعفر کرمانی پور رئیس دانشگاه شهید چمران کرمان از تلاش‌های شبانه روزی پلیس تقدیر و هفته نیروی انتظامی را به سبز پوشان نظم امنیت تبرک گفت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار