یک پژوهش آمریکایی ۱۰ ایالت بد این کشور برای سکونت بر اساس معیارهای اساسی زندگی، جرم و جنایت و محیط زیست را اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، یک پژوهش تازه منتشر شده در آمریکا بدترین ایالت‌های این کشور را برای زندگی اعلام کرد. نام این ایالت‌ها بدین شرح است:

یک: آریزونا، این ایالت با وجود زیبایی‌هایی مانند گرند کنیون رتبه اول را به عنوان بدترین ایالت از نظر زندگی به خود اختصاص داده است. زیرا در این ایالت همه معیار‌های اساسی برای زندگی مانند کیفیت هوا، خدمات عمومی، بهداشت عمومی پایین بوده و در مقابل جرم و جنایت در این ایالت میزان بالایی دارد.

دو: تگزاس، این ایالت با وجود همه تلاش‌ها برای ایجاد یک مکان خوب برای تجارت همچنان از لحاظ بهداشت عمومی، حق رای و بودجه بهداشت عمومی بسیار ضعیف است.

سه و چهار: میسوری و نوادا، این دو ایالت دارای شهرت یکسانی است، اما نقاط ضعف آن بیمارستان‌های ضعیف، حق رای، جرم و جنایت و بودجه ضعیف بهداشت عمومی هستند.

پنج:  تنسی، نقاط ضعف آن میزان بالای جرم و جنایت و پایین بودن سطح واکسیناسیون عمومی کروناست.

شش: جورجیا، این ایالت هم به دلیل ضعف در واکسیناسیون کرونا، حق رای و منابع ضعیف بیمارستانی ایالت مناسبی برای زندگی نیست.

هفت: آلاباما، مشکلات بهداشتی این ایالت بسیار جدی است و بیشترین مرگ زودرس را در آمریکا دارد. همچنین بیشترین بیماری‌های قلبی و عروقی و سومین میزان دیابت را داراست.

هشت: آرکانزاس، نقاط ضعف این ایالت حق رای، همه‌گیری شدید کرونا و ضعیف بودن در عرصه سلامت و میزان بالای جرم و جنایت است.

نه: لوئیزیانا، میزان بالای چاقی، استعمال دخانیات، مرگ زودرس، بالاترین میزان فقر از اساسی‌ترین شاخص‌های بد بودن شرایط زندگی در آن است و دهمین در این لیست، ایندیانا آخرین ایالتی است که از لحاظ بودجه بهداشت عمومی، حق رای، همه‌گیری کرونا و کیفیت هوای بد وضعیت بسیار بدی برای زندگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار