پوتین:

امیدوارم رئیس‌جمهور ایران دعوت مرا بپذیرد

ولادیمیر پوتین ابراز امیدواری کرد که ابراهیم رئیسی به روسیه سفر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) در سخنانی گفت احتمال دارد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در اوایل سال آتی میلادی به روسیه سفر کند.

پوتین خطاب به کنفرانسی مطبوعاتی پس از نشست خود با «کیریاکوس میتسوتاکیس» نخست وزیر یونان تصریح کرد: ما در خصوص مشکل ایران صحبت کردیم. امیدوارم دعوت من از سوی رئیس‌جمهور ایران پذیرفته شود و او بتواند در آغاز سال آتی از روسیه بازدید کند.

گفتنی است پیشتر یوشاکوف در اظهاراتی در خصوص گفت‌وگوی روز گذشته پوتین و بایدن علام کرد: «رؤسای‌جمهور شب گذشته درباره توافق برجام نیز صحبت کردند. پوتین در نشست با بایدن بر اهمیت پایبندی به پارامتر‌های اولیه برجام در راستای توافق هسته‌ای ایران تأکید کرد. همچنین رئیس‌جمهور روسیه مواضع مسکو و واشنگتن در قبال ایران را یکسان ارزیابی کرد.»

این مقام روس همچنین اعلام کرد: «رئیس‌جمهور آمریکا نیز ابراز امیدواری کرد تا مذاکرات هسته‌ای با روند سازنده‌تری پیش برود تا در نهایت به راه‌حلی سازنده برای همه برسند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اول باید رسما اعلام کنه مردم روسیه حق اقدام متقابل ایران علیه تحریمای آمریکا رو به رسمیت میشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اول باید صریحا اعلام کنه ما هرگز علیه برجام کاری نمیکنیم و وظیفه ملی و میهنیمون میدونیم به تعهداتمون تو برجام عمل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تا روسیه دقیقا نگفته چه وعده ای به آمریکاییا داده نباید رفت روسیه
Iran (Islamic Republic of)
نا اشنا
۰۲:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
بایدن اگر هم بخواهد تحریمها را بردارد نمیتواند اینکار را انجام دهد چون ایران رامشکل اساسی خود در قبال یکجانبه گرایی امریکا در منطقه خلیج فازس میداند و همچنین سیستم سیاسی امریکا هرگز هرگز اجازه کوتاه امدن در مخالفت ایران با اسراییل را نخواهد داد.
آخرین اخبار