مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور کمک به اقتصاد و معیشت نیازمندان و محرومین در سطح استان ۳۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  غلامرضا ملایی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور کمک به اقتصاد و معیشت نیازمندان و محرومین در سطح استان ۳۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا در سطح استان توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه امروز همه مردم به ویژه قشر محروم و نیازمند جامعه با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و این ویروس سفره محرومین را تنگ کرده، بسیج سازندگی برحسب وظیفه و رسالت ذاتی خود در میدان عمل خدمت بی منت را بیش از هر زمان دیگری تداوم بخشیده است.

وی گفت: به منظور شادی خانواده‌های نیازمند، بسته‌های ویژه یلدایی که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است، بین افراد شناسایی شده در سطح استان توزیع شده است، این بسته‌ها شامل برنج، روغن ماکارونی، حبوبات و کنسروجات است.

ملایی گفت: این کار با همت بسیج سازندگی استان با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و گروه‌های جادی انجام شده و در سطح استان ۵۰۰ گروه جهادی کار توزیع اقلام را بر عهده داشتند.

وی گفت: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بسته شامل شیرینی، میوه و تنقلات و آجیل و گوشت قرمز نیز با همت بسیج سازندگی سپاه سلمان و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار