میدل ایست نیوز در خبری فاش کرد رژیم صهیونیستی قصد داشت به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند، اما از قدرت ایران و هم پیمانانش ترسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میدل ایست نیوز در خبری فاش کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در نظر داشت به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله کند، اما وزیر جنگ او «ایهود باراک» به او گفته بود بدون شک به محض حمله مستقیم به ایران، حزب‌الله با تمام توان به اراضی اشغالی حمله خواهد کرد.

باراک دومین دلیل عدم توانایی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران را توان دفاعی کشورمان اعلام کرده و در این خصوص گفته بود: حمله به ایران بسیار پیچیده خواهد بود، زیرا زیرساخت‌های برنامه هسته‌ای ایران در سراسر کشور پهناور گسترده شده است و به شدت توسط برخی از خطرناک‌ترین پدافند‌های ضد هوایی در جهان محافظت می‌شود.

بر اساس این گزارش، حمله مستقیم به ایران از سوی رژیم صهیونیستی توانایی‌های آن را تخلیه می‌کند و چنین حمله‌ای یک رویداد بسیار پیچیده جهانی، دیپلماتیک، لجستیکی، نظامی و اقتصادی خواهد بود و یک حادثه بزرگ خواهد بود. چالشی که براساس گزارش میدل ایست نیوز رژیم صهیونیستی در تاریخ خود با آن مواجه نشده است.

عدم توانایی رژیم صهیونیستی در حمله به ایران بار‌ها از سوی مقامات این رژیم اعلام شده به طوری یک مقام امنیتی این رژیم بدون ذکر نام خود با میدل ایست نیوز مصاحبه و اعلام کرده است امنیت رژیم صهیونیستی بعد از مشخص شدن قدرت برتر ایران در مقابل آن، تضعیف شده است.

چندی پیش نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از منابع ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم فاقد توانایی برای انجام حمله‌ای است که سبب شود برنامه هسته‌ای ایران تخریب شده و یا به تعویق بیفتد.

رلیک شفیر، یک ژنرال بازنشسته نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که در سال ۱۹۸۱ خلبان بوده و به یکی از تأسیسات هسته‌ای عراق حمله کرده بود در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اعلام کرد این کار خیلی دشوار است و او می‌خواهد بگوید غیر ممکن است که حمله‌ای علیه این همه سایت‌های (هسته ای) صورت پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۱۳:۵۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ای کاش می نوشتید توان بازدارندگی و تهاجم علیه دشمن توسط ایران
آخرین اخبار