سهرابیان: مربی برزیلی با قایقرانانی کار کرده که در المپیک روی سکو رفتند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: «سنا» مربی برزیلی با قایقرانان بسیاری کار کرده، که هر کدامشان موفق شدند در مسابقات جهانی و المپیک روی سکو بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان- بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین تا کمتر از ۷ ماه دیگر آغاز می‌شود و ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام کشورمان زیر نظر پدرو سنا مربی برزیلی که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

سنا با هر قایقرانی که کار کرده موفق شده است به روی سکو برود

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره عمکلرد سنا (سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام) بعد از آمدن به ایران اظهار داشت: هنوز نمی‌توان درباره عملکرد سنا به طور دقیق صحیت کرد. ابتدا باید منتظر ماند و ببنیم او در بازی‌های آسیایی چه نتیجه‌ای می‌تواند کسب کند و بعد از آن رقابت‌ها می‌توان درباره عملکرد آب‌های آرام صحبت کرد. منتهی از روزی که سنا به ایران آمده است شبانه روز در حال کار کردن روی تکنیک و تاکتیک ورزشکاران است. او برای بازی‌های آسیایی برنامه ریزی مدونی دارد تا قایقرانی ایران در آن بازی‌ها بتواند موفق باشد. نحوه تمریناتی که سنا در نظر گرفته بسیار خاص است، زیرا او با ورزشکارانی کار کرده است که هر کدامشان موفق شدند در مسابقات جهانی و المپیک روی سکو بروند.

قایقرانی ایران روز‌های بسیار روشنی در پیش دارد

رئیس فدراسیون قیاقرانی درباره هدف از برگزاری اردوی ۴۵ روزه آب‌های آرام در بندر خمیر بیان داشت: کادر فنی تیم ملی به همراه ملی پوشان قرار است امروز به بندر خمیر رفته تا اردوی آماده سازی خود را در آنجا بر پا کنند. این اردو قطعا می‌تواند نوید روز‌های خوبی را به قایقرانی ایران دهد تا ورزشکارانمان بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ جهانی که قبل از بازی‌های آسیایی شروع می‌شود، موفق باشند. هدف اول ما بازی‌های آسیای هانگژو است و بعد از آن در رقابت هیا کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس بتوانیم نتیجه خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


فعلا قادر به وارد کردن قایق‌های دیگر نیستیم

سهرابیان درباره مشکلات تیم ملی آب‌های آرام که به خاطر فرسوده بودن قایق‌ها در رنج هستند گفت: با توجه به مشکلاتی که فدراسیون قایقرانی با آن مواجه است فعلا قادر به وارد کردن قایق دیگری نیستیم. اگر مسئولان وزارت ورزش و کمتیه ملی المپیک ما را در این راه کمک کنند قطعا به فکر وارد کردن قایق‌های جدید برای سایر رشته‌ها نیز خواهیم بود. به دلیل مشکلات ارز فعلا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم با برنامه ریزی‌هایی که در آینده صورت خواهد گرفت بتوانیم برای قایقرانان دیگر رشته‌ها از جمله آب‌های آرام، کانوپولو و اسلالوم هم وضعیت خوبی در قایق‌ها ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار