کاظمی: مربی برزیلی با ایرج اقلیمی قابل مقایسه نیست

بانوی تیم ملی قایقرانی گفت: اقلیمی سال‌ها هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام را بر عهده داشته و با او توانستیم مدال‌های با ارزشی کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان- بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین تا کمتر از ۹ ماه دیگر آغاز می‌شود و ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام کشورمان زیر نظر «پدرو سِنا» مربی برزیلی که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

درباره آخرین وضعیت تمرینات تیم ملی توضیح می‌دهید؟

هدیه کاظمی بانوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام گفت: بعد از اینکه رقابت‌های هفته اول لیگ آب‌های آرام در مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد، اواخر هفته گذشته به بندر خمیر آمدیم و در حال برگزاری تمرینات هستیم. از زمانی که پدرو سنا مربی برزیلی هدایت تیم ملی قایقرانی را بر عهده گرفته است، موفق شدیم یک اردوی بسیار خوب را در تهران برگزار کنیم. پدرو سنا در مدت ۴ ماهه‌ای که به ایران آمده است آموزش‌های خوبی به ما داده و در تمرینات نکات جدیدی را از او  یاد گرفتیم، امیدوارم در این اردو‌ها بتوانیم به سطح آمادگی خوبی دست پیدا کنیم.

تفاوت  «پدرو سِنا» با ایرج اقلیمی در تیم ملی قایقرانی چیست؟

به نظر من این ۲ شخص اصلا قابل قیاس با یکدیگر نیستند. اقلیمی سال‌ها هدایت تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام را بر عهده داشته است و خیلی از ورزشکارانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند موفق شدند زیر نظر او مدال‌های با ارزشی را به دست آورند. از طرفی تجربه موفق چند ساله پدرو سِنا در تیم‌های ملی برزیل و ژاپن نکات بسیار مهمی را به قایقرانان ایرانی منتقل کرده است.


بیشتر بخوانید


درباره بازی‌های آسیایی هانگژوی چین توضیح می‌دهید؟

طبق برنامه ریزی هایی که پدرو سنا برای بازی‌های آسیایی چین در نظر گرفته قرار است در ۳ اردوی اول به کار‌های بدنی و همچنین تکنیک و تاکتیک می‌پردازیم و بعد از آن برای رکورد زنی در بازی‌های آسیایی آماده خواهیم شد.  ما در تمام مسابقات قبلی بازی‌های آسیایی موفق به کسب نتایج خوبی شدیم و حالا تجربیات جدیدمان زیر نظر مربی برزیلی  به کمکمان می آید تا نتایج بهتری کسب کینم. 

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی چین و در ۴۰ رشته ورزشی شامل ۶۱ نوع ورزش و ۴۸۲ ماده در روز‌های ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر (۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار