امام‌جمعه چابهار با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: تبیین و تقویت ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه نخبگان واجب است.

 حجت الاسلام سید محمد موسوی  در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه دریابانی چابهار گفت: تمامی اعمال انسان در پیشگاه خداوند ثبت می‌شود، جایگاه‌ها و پست‌های مدیرتی تغییر می‌کند اما اعمال انسان‌ها ثبت می‌شود.

او گفت: انسان‌ها در قبال وظایف خود مسوول هستند و روزی می‌رسد که باید درباره این موضوع پاسخ بدهند و این، قطعی است.

امام جمعه چابهار می گوید: کمترین کار خیر و نیک انسان ثبت می‌شود و نتیجه کمترین کار شر و بد را هم خواهد دید و در نهایت این خداوند است که پاداش می‌دهد یا افراد را مواخذه می‌کند.

او  گفت: ما اختیار داریم که راه خوب یا راه بد را انتخاب کنیم و باید بدانیم خداوند اعمال خیر انسان را خریدار است.

حجت الاسلام موسوی گفت: خداوند همه قدرت‌ها را به ما عطا کرده است و می‌توانیم هر اقدامی را انجام دهیم و اگر خوب عمل کردیم خداوند ثمره اقدامات ما را به قیمت بالایی می‌خرد و اگر چنین فرصتی را از دست بدهیم در حق خودمان بی انصافی کرده‌ایم.

او می گوید: انسان مومن با خداوند معامله می‌کند، زرق و برق عالم برای مومن هیچ ارزشی ندارد چرا که او همه توان و اندیشه خود را در خدمت خداوند قرار می‌دهد و این به معنای شکر نعمت است و امروز نیروهای مسلح ما دارای چنین روحیه‌ای هستند.

او  گفت: اگر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به این درجه از عزت و اعتبار رسید برای این است که با خداوند معامله کرد و چه نیک است انسان جان خود را هم با خداوند معامله کند.

امام جمعه چابهار  گفت: امروز میدانِ جمهوری اسلامی، میدان تجارت پر سود با خداوند است و اگر کسی در این نظام مقدس به پست و مسئولتی رسید باید با خداوند معامله و صادقانه خدمت کند.

او گفت: شهید سلیمانی صداقت و اخلاص داشت، روزی که مسئولیت گرفت تا روزی که به شهادت رسید هیچ تغییری نکرد و همه ما باید بدانیم که اگر انسان در عمل صادق باشد، فوق‌العاده عزیز می‌شود.

امام جمعه چابهار گفت: شیطان اعتراف کرده است که نمی‌تواند به سوی انسان‌های با اخلاص دست دراز کند و دیدیم که دست شیاطین به شهدای ما نرسید.

در این آیین سرهنگ احمد یاربندانی به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی چابهار معرفی و از خدمات سرهنگ محمد ورمزیار قدردانی شد.

این مراسم با حضور فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه چابهار برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار