معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مردمی و برای مردم باشند، زیرا مردم در این صورت از آنان حمایت خواهند کرد.

رحمدل بامری در نشست معارفه فرماندار شهرستان هامون گفت: در شرایط امروز در حوزه سیستان به عنوان تنگه احد کشور دارای مردمانی با بصیرت است که علی‌رغم همه مشکلات پای نظام و آرمان‌های انقلاب ایستاده و اجازه ندادند دشمن در بین آنان ناامیدی ایجاد و باعث تفرقه شود.

او گفت: همه مسئولان در تلاشند تا این اتفاق مبارک رخ دهد و حقابه رودخانه ایران از کشور دوست و همسایه دریافت شود و این جزء وظایف ذاتی و قانونی ما است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در گام دوم انقلاب هستیم و قطعا شرایط ما شرایط ویژه‌تری است چرا که در جنگ تحریمی تحمیلی قرار داریم، زیرا دشمن قصد دارد ناامیدی و تفرقه را در بین مردم رواج دهد، اما مردم ما مردمی هوشیار هستند.

محمد حاجی حسینی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مسئولان  و معتمدان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان هامون معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار