اسکان بیش از ۳۰۶ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان شهرداری شیراز

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا شب گذشته ۳۰۶ هزار نفر مسافر نوروزی در کلانشهر شیراز توسط شهرداری اسکان داده شده است که با موج مسافران نوروزی مواجه هستیم.

رضا جاویدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما به وورد چشمگیر مسافران نوروزی به شهر شیراز اشاره کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی (از ۲۷ اسفندماه تا ۴ فروردین‌ماه) بیش از ۳۰۶ هرار نفر در مکان‌های پیش بینی شده شهرداری اسکان داده شده است.

او گفت:  چهار کمپ نوروزی به صورت کانکس و امکان برپایی چادر از جمله کمپ زیبا شهر، باغ جنت، پایانه مرحوم زهتاب زاده با امکانات ویژه دیده شده است، همچنین در ورودی‌های شهر، ستاد استقبال جهت راهنمایی مسافرین و میهمانان به مهمانسراها، هتل‌ها و کمپ‌ها مستقر است و توزیع نقشه شهر شیراز و ارائه لینک نرم افزار نقشه هوشمند شهر شیراز و سایت جامع خدمات نوروزی جهت نصب بر روی گوشی همراه به صورت پیامک در اختیار میهمانان قرار داده شده است.

جاویدی به وضعیت پذیرش مطلوب کمپ‌ها اشاره کرد و از مسافران خواست تا مدیریت زمان در سفر داشته باشند تا در روز‌های پیک سفر در ارائه خدمات مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه ۲ هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز در مجموعه شهرداری شیراز خدمت‌رسانی می‌کنند، از خدمات دهی سیستم حمل و نقل درون شهرس با ظرفیت کامل و دستگاه‌های اتوبوس گردشگری در قالب تور گردشگری از کمپ‌های نوروزی و اماکن گردشگری و زیارتی و استقرار تاکسی‌های گردشگری در نقاط شهر  به مسافران خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار