مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:تا کنون بیش از ۴۰۵ هزار نفر مسافر در شهر اصفهان اقامت داشته اند و این کلانشهر همچنان ظرفیت پذیرش مسافرنوروزی را دارد.

جواد شفیعی گفت: از بیست‌وششم اسفند سال گذشته همزمان با آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تا پایان روز هفتم فروردین، ۴۰۵ هزار و ۵۶۹ نفر مسافر نوروزی در شهر اصفهان اسکان داده شدند.

در این مدت از مجموع ۸۵ هتل در نظر گرفته شده برای اقامت مسافران نوروزی، تاکنون ۵۳ هزار و ۷۱۰ نفر شب خواب استفاده کرده اند.


او می‌گوید ۹ هزارو ۱۳۹ نفر شب خواب مسافر در ۲۳ مهمان‌پذیر شهر اسکان یافتند و ۱۲۴ هزار و ۶۴۹ نفر شب خواب مسافر هم در ۳۵۰ مدرسه با حدود ۳ هزار و ۲۰۰ کلاس درس اسکان داده شدند.

از مجموع سه هزار منزل استیجاری، ۱۰۵ هزار و ۹۶۱ نفر از امکانات این منازل استفاده کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ۱۰ هزار و ۲۹۷ مسافر هم در ۱۳ خوابگاه دانشجویی اقامت داشتند.

در اقامتگاه رو باز باغ فدک اصفهان هم از بیست‌وششم اسفند تا ششم فروردین در مجموع ۷۴ هزار و ۸۶۸ نفر اسکان یافتند و ۲۶ هزار و ۹۴۵ مسافر نوروزی هم از ۵۰ ورزشگاه شهر استفاده کردند.


شفیعی معتقد است هنوز ظرفیت باقی‌مانده برای اسکان مسافر در اصفهان وجود دارد و با وجود آن‌که شهر‌های بزرگ از جمله مشهد و شیراز ظرفیت پذیرش مسافر را تکمیل شده اعلام کرده‌اند، اصفهان همچنان ظرفیت پذیرش مسافران را دارد و تاکنون هیچ مشکلی برای اسکان مسافران در این کلانشهر وجود نداشته است.

مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.