رسانه‌های فلسطینی از اقدام رژیم صهیونیستی در جلوگیری از ورود و خروج فلسطینی‌های اراضی ۱۹۴۸ به جنین خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند به دنبال تشدید تنش‌های امنیتی در فلسطین اشغالی و همزمان با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین و تجاوز مکرر به این اردوگاه، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شماری از تصمیمات را اتخاذ کرد.

طبق اعلام پایگاه فلسطینی «عرب ۴۸»، مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم به جلوگیری از ورود و خروج فلسطینی‌های اراضی ۱۹۴۸ به و از اردوگاه جنین گرفته اند. بر اساس اعلام این رسانه، این تصمیم هم فلسطینی‌های سواره و هم پیاده را شامل می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام این پایگاه، از ورود تجار فلسطینی نیز به سرزمین‌های اشغال شده در سال ۱۹۴۸ ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین در خصوص کارگران فلسطینی نیزبه آن‌ها اجازه داده خواهد شد تا وارد مناطق ۱۹۴۸ شوند؛ اما سخت گیری‌ها بر آن‌ها از طریق تشدید سخت گیری‌های امنیتی افزایش خواهد یافت.

همچنین طبق تصمیم بنی گانتس، ۵ هزار فلسطینی از دیدار با خانواده‌ها و نزدیکانشان در دو طرف خط سبز محروم خواهند شد. شبکه المیادین نیز اعلام کرد رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده اند تجار، کسبه و صاحبان رستوران در تل اویو خواهان افزایش نگهبانان در ورودی مغازه‌ها و رستورانهایشان شده اند.

اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حالی انجام گرفته است که به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، یورش اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین برای وضعیت کلی مناطق اشغالی فلسطین هم بسیار خطرناک بوده و می‌تواند منجر به تشدید تنش‌ها با غزه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار