جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گردان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش، در سوگ شهید احمد السعدی، فرمانده میدانی تیپ جنین به سوگ نشستند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای به همین مناسبت اعلام کرد: شهید قهرمان ما، روزه دار مجاهد، به ندای وظیفه شرعی خود پاسخ داد در حالی که تأثیر کار او در تمامی رشته عملیات مقاومت که صفوف دشمن را هدف قرار داد و به عمق آن نفوذ کرده است، باقی خواهد ماند. در همین حال شهید ما و یارانش در گردان‌های قدس در جریان رویارویی دلیرانه خود با سربازان ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی، ضرباتی واقعی به صفوف دشمن وارد کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی فلسطین آنلاین؛ جنبش جهاد اسلامی همچنین بر تداوم مقاومت و آماده باش و هوشیاری کامل مبارزان فلسطینی برای مقابله با هرگونه تجاوز و نفوذ به سرزمینشان تاکید کرد و گفت: نبرد امروز ما در امتداد همه نبرد‌های ملت و امتداد حماسه‌های جنین و آنچه است که در چنین روز‌هایی در ۲۰ سال پیش به دست شهید محمود طوالبه و شهید راغب جرادت و شهدای دیگری محقق شد. با خداوند متعال عهد می‌بندیم همان راهی را که شهدا طی کردند، ادامه دهیم و راه مقاومت را در دفاع از سرزمین و مقدساتمان ادامه دهیم.

عضو گردان‌های جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین: انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت

یکی از اعضای «گردان جنین» وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری اشغالی رود اردن گفت مبارزان فلسطینی انتقام خون شهیدان را از اشغالگران صهیونیست خواهند گرفت.

وی به پایگاه اینترنتی خبری «الترا فلسطین» گفت ما به مقابله با حملات اشغالگران ادامه خواهیم داد. به شما تأکید می‌کنیم انتقام خون شهیدان را خواهیم گرفت. در چنین روزی مبارزان فلسطینی در سال ۲۰۰۲ میلادی اردوگاه جنین را بستند، اما مبارزان فلسطینی در برابر حمله اشغالگران در آن سال ایستادگی کردند. به اشغالگران اخطار می‌دهیم تل آویو را می‌بندیم.

این مبارز فلسطینی با اشاره به اسامی شماری از شهدا گفت ان شاء الله انتقام خون آنان را خواهیم گرفت. گردان جنین به شما تأکید می‌کند انتقام خون شهیدان را خواهد گرفت و در برابر حملات اشغالگران هنگام ورود به اردوگاه جنین خواهد گرفت. ما در همه حال در برابر آنان خواهیم ایستاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی وطن پرست
۲۳:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
زنده ، پویا و پیشرو باد خط درست مقاومت ،
اسرائیل پادگان آمریکا در منطقه غرب آسیا است ، کلام امیر المومنین علی ابن ابیطالب است فرمودند از جایی که دشمن ضربه زد ضربه را وارد کن
آخرین اخبار