استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از۲ هزارو ۷۰۰ روستای طرح جهاد آبرسانی عملیات آبرسانی به ۵۰۰ روستا تا پایان خرداد امسال آغاز می‌شود.

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در ششمین نشست قرارگاه جهادی خیرین و نهادهای انقلابی گفت: ۲۴ درصد روستاها در طرح جهاد آبرسانی به این استان اختصاص دارد که در ۲ هزارو ۷۰۰روستا در این طرح آبرسانی می‌شوند.

او گفت: با توجه به پراکندگی و وسعت استان ۲۵ درصد اعتبارات طرح جهاد آبرسانی به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: عملیات آبرسانی هشت روستا به اتمام رسیده و ۳۹۳ روستا تحویل زمین انجام شده همچنین ۱۴۲ روستا در یک هفته آینده تحویل زمین آن انجام می‌شود.

او گفت:بسته اشتغال سیستان تنظیم و در اختیار مقامات کشوری قرار دادیم که در آن ۲ هزارو ۵۰۰ فرصت شغلی در ۱۳ حوزه مصوب شد.

مدرس خیابانی  گفت: مدرسه سازی گسترش فضاهای آموزشی ساخت درمانگاه آبرسانی سه اولویت مهم گروه های جهادی در استان بوده که هم‌اینک در دستور کار گروه‌‍‌های جهادی قرار گرفته است.

او گفت: با توجه به اهمیت کار جهادی ما پروژه‌های مختلفی را در استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام آغاز کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در توسعه استان اهمیت زیادی دارد چرا که دولت به تنهایی نمی‌تواند این منطقه را آباد کند.

او  گفت: کاری که برای رفع محرومیت انجام می‌دهیم از جنس کار جهادی است بنابراین کار جهادی یعنی از موانع عبور کنیم.

مدرس خیابانی گفت: عدالت آموزشی به معنی در دسترس بودن مراکز آموزشی یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی در سیستان و بلوچستان است.

او گفت: امروز در نقطه عطفی هستیم که بتوانیم از ظرفیت بسیج و گروه‌های جهادی استفاده کنیم چرا که هیچ کاری بدون کار جهادی به نتیجه نمی‌رسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت سپاه گفت: ما همه برای مردم خدمت کرده و هیچ منفعت شخصی نداریم و آمادگی داریم در قالب پروژه‌های مشترک خدمت رسانی کنیم.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار